تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اجیر کردن یک دروغگو برای جلوگیری از دلشکستگی مادربزرگ

نوه چینی برای اینکه مادربزرگش به خاطر مرگ دخترش دلشکسته نشود ۱۳ سال فردی را برای دروغ گفتن به مادربزرگش استخدام کرد.

کد خبر: ۹۹۳۶۴
۱۶:۱۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

ماجرای زن چینی و در.غ به مادربزرگش

دیدارنیوز ـ یک زن چینی که به تازگی مادربزرگش را در سن صدسالگی از دست داده است فاش کرد ۱۳ سال با استخدام فردی او را جای مادر خود و دختر این پیرزن جا زده تا با مکالمه تلفنی او را از سلامتش مطمئن کند و اجازه ندهد این پیرزن به دلیل مرگ دخترش دچار ناراحتی شود.

به نقل از رسانه‌های عربی، این زن چینی که به تازگی مادربزرگش را در سن صدسالگی از دست داده است فاش کرد ۱۳ سال با استخدام فردی او را جای مادر خود و دختر این پیرزن جا زده تا با مکالمه تلفنی او را از سلامتش مطمئن کند و اجازه ندهد این پیرزن به دلیل مرگ دخترش دچار ناراحتی شود.

این زن ۴۶ساله می‌گوید: به شدت نگران تاثیرات خبر مرگ مادرم بر مادربزرگم بودم از این رو فردی را پیدا کردم که بتواند صدای مادرم را تقلید کند و توانستم طی این سال‌ها از طریق این زن به مادربزرگم اطمینان دهم که مادرم زنده است.

او ادامه می‌دهد: مادرم و مادربزرگم به شدت به هم وابسته بودند تا اینکه مادرم در سال ۲۰۰۳ به سرطان ریه مبتلا شد. در مدت بیماری مادرم چندین پیام صوتی ضبط کرد و از من خواست در فواصل مختلف آن‌ها را برای مادربزرگم بفرستم تا او نگران نشود.

زن چینی تعریف می‌کند: من هم به آخرین خواسته مادرم احترام گذاشتم و این واقعه اسفبار را از مادربزرگم پنهان کردم، اما این پیام‌های صوتی بعد از مدتی به پایان رسید. به همین خاطر من از طریق یک زن که در تقلید صدا تبحر داشت این اطمینان‌بخشی را ادامه دادم و به کمک خواهرهایم برای جلوگیری از شک و تردید مادربزرگ اطلاعات مختلفی در اختیار این زن قرار می‌دادیم.

به این ترتیب آن‌ها موفق شدند مادربزرگ را تا زمان مرگ از مرگ دخترش بی‌اطلاع نگه دارند.

برچسب ها: چین حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی