تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرمانده میدان دولت رئیسی کیست؟

بر اساس گمانه زنی‌ها و شنیده‌های غیر رسمی، دکتر علی زاکانی که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس و ریاست مرکز پژوهش‌ها را دارد، فرماندهی میدان دولت جدید را در حوزه معاون اولی به دست خواهد گرفت.

کد خبر: ۹۹۳۱۷
۱۳:۵۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

فرمانده میدان دولت رئیسی کیست؟

دیدارنیوز ـ  بر اساس گمانه زنی‌ها و شنیده‌های غیر رسمی، دکتر علی زاکانی که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس و ریاست مرکز پژوهش‌ها را دارد، فرماندهی میدان دولت جدید را در حوزه معاون اولی به دست خواهد گرفت.

بسیاری بر این عقیده هستند که شکست حلقه‌های نفوذ و فساد اقتصادی، نیاز به راهکار قانونی و اشراف بر ابعاد مختلف مفاسد اقتصادی دارد. زاکانی که سال‌ها مسئول بسیج دانشجویی بوده، دارای شبکه نخبگانی در تمامی استان‌ها و شهر‌های مختلف در سطوح متفاوت است.

زاکانی چه در رقابت‌های انتخاباتی و جه قبل از آن نشان داده که سر خط‌های مفاسد بزرگ را شناسایی و بی محابا افشاگری و برخورد می‌کند. رد صلاحیت تاجگردون، افشاگری برادران نجفی، افشای مفاسد طبری و ده‌ها مورد پیگیری و شناسایی و افشاگری و برخورد مسئولانه، کارنامه قوی و محکمی برای او ساخته است و از آنجا که آیت الله رئیسی با دقت و وسواس خاصی مدیران خود را انتخاب می‌کند، فارغ از صحنه پردازی عده‌ای که بیش از حد احساس تکلیف و خدمت میکنند!، به نظر میرسد زاکانی حداقل برای دوره اول ریاست جمهوری، به عنوان معاون اول ایفای نقش کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
2
از کی تا حالا برای آدمی مثل زاکانی رپورتاژ آگهی میرید؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
قشنگ معلومه که این خبر را خود زاکانی بهتون داده تا خودشو به رییسی نشون بده وگرنه این ادم بی تربیت کجا و معاون اولی کجا؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی