تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احمدی: پرونده ویلموتس تا اواسط مرداد تعیین تکلیف می‌شود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کلنگ احداث ساختمان اداری فدراسیون در مجموعه ازادی به زمین زده شد و کار ساخت و ساز هم به زودی انجام می‌شود.

کد خبر: ۹۹۳۱۲
۱۳:۳۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

احمدی: پرونده ویلموتس تا اواسط مرداد تعیین تکلیف می‌شود

دیدارنیوز - عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: در ابتدا از تلاش‌های فدراسیون ورزش کارگری و همچنین تمام کسانی که در هیئت‌های استانی برای رشد ورزش در بین کارگران تشکر کنم. کارگران به عنوان نیروهای مولد و فعال جامعه نقش اصلی را در عرصه تولید ایفا می‌کنند و هرچه از نیروی انسانی سالم در محیط‌های صنعتی برخوردار باشیم می‌توانیم نسبت به رونق تولید امیدوارتر باشیم. نیروی انسانی سالم آثار مثبتی در سطح جامعه دارد و بالطبع باید برای سلامت جسمی و روحی کارگران برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: در چند سال گذشته شاهد رونق ورزش در محیط‌های کارگری بودیم و باید از طریق ورزش هم سلامت روانی و هم جسمی کارگران بیشتر شود. از طریق ورزش انگیزه آن‌ها برای کار را بیشتر کنیم و با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی مبارزه کنیم. بنابراین در یک کلام می‌شود اینگونه گفت که سرمایه‌گذاری در ورزش کارگری کم هزینه‌ترین راه برای رونق تولید در کشور است و می‌توانیم از این مسیر به توسعه اقتصادی کشور کمک کنیم.

احمدی ادامه داد: خوشبختانه یک تیم کاری قوی و کارامد در حوزه ورزش کارگری حضور دارند که در راس آن وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که زحمات زیادی برای توجه به ورزش کارگران داشته‌ و شاهد گام‌های بلندی در سال های گذشته هم در حوزه همگانی و هم در حوزه قهرمانی بودیم. تعامل با سایر بخش‌ها و فدراسیون‌ها به تقویت این حوزه کمک می‌کند و لازم است با شهرداری‌ها تعامل ویژه‌ای صورت گیرد. همچنین اقدامات خوبی در برگزاری مسابقات ورزشی با وجود کرونا انجام شده است. هچنین بحث حضور کارگران ورزشکار در مسابقات بین‌المللی است که باتوجه به حمایت‌های وزارت کار و ورزش و حوانان رشد چشمگیری داشته‌ است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: توجه فدراسیون به توسعه ورزش در بین بانوان کارگر بسیار ارزشمند است و باید این روند را با قدرت ادامه دهیم. خوشبختانه در برنامه‌های اعلام شده هم برای بازنشستگان و هم برای خانواده‌های کارگران تسهیلات ورزشی خوبی در نظر گرفته سده است. ریل گذاری خیلی خوبی برای توسعه ورزش همگانی انجام شده و امیدوارم این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند. البته لازم است ورزش کارگری به تعامل با رسانه‌ها توجه خاصی داشته باشد تا با انعکاس به موقع اخبار، مردم هم از فعالیت‌ها و افتخارات ورزش کارگری آگاه باشند‌. کلنگ احداث ساختمان اداری فدراسیون در مجموعه ازادی به زمین زده شد و کار ساخت و ساز هم به زودی انجام می‌شود تا فدراسیون در کنار سایر فدراسیون‌ها از یک مجموعه اداری برخوردار باشد.

احمدی درخصوص وضعیت ترخیص قایق‌های قایقران المپین ایران در گمرک گفت: وزارت ورزش و جوانان مسئول پیگیری در این زمینه است تا بتوانیم زودتر تجهیزات قایقرانان را ترخیص کنیم تا با آرامش تمرینات خود را انجام دهند و حضوری درخشان در المپیک داشته باشند.

وی درباره پرونده ویلموتس خاطرنشان کرد: جلساتی اخیرا در این زمینه در دادگاه بین‌المللی ورزش برگزار شده که رای قبلی را تعدیل کرده و شرایط برای پیگیری پرونده ویلموتس تسهیل شده است. وزارت ورزش به اندازه سهم خود پیگیر این پرونده است و امیدواریم تا اواسط مرداد این پرونده تعیین و تکلیف شود.

احمدی درباره برگزاری انتخابات ریاست سه فدراسیون دوومیدانی، تیراندازی و ژیمناستیک گفت: مجمع انتخاباتی این‌فدراسیون‌ها به خاطر پیش رو بودن المپیک به بعد از المپیک موکول شده که امیدواریم با همکاری فدراسیون‌ها برگزار شود

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی