تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یک اتفاق عجیب؛ مردم به خودروی رانا پلاس ۱۰ نمره بیشتر دادند؟!

محصول رانا پلاس در شاخص رضایت مشتریان بهبود ۱۰ نمره‌ای را نسبت به محصول رانا به ثبت رساند.

کد خبر: ۹۹۳۰۵
۱۳:۱۳ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

نمره 10 به بالا مردم به خودروی رانا پلاس

دیدارنیوز ـ بر اساس آخرین نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول راناپلاس علاوه بر بهبود ۱۰ امتیازی در شاخص رضایت مشتریان (CSI) و کاهش ۱۲ نمره‌ای در شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان (IQS)، در شاخص طراحی و چیدمان خودرو (APEAL) به میزان ۴۰ نمره در مقایسه با محصول رانا رشد کرده است.

ارتقای راناپلاس، حاصل تغییرات اعمال شده در محصول، براساس ارزیابی و سنجش نیازمندی و مطالبات مشتریان است.

شاخص «طراحی و چیدمان خودرو»، شاخصی بین المللی است که میزان مطلوبیت طراحی، ظاهر و چیدمان خودرو را ارزیابی کرده و به خریدار نیز کمک می‌کند تا از نظر ظاهری، چیدمان و عملکرد اجزای خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.

ارتقای ۴۰ نمره‌ای امتیاز راناپلاس در این شاخص براساس تغییرات و بهبود‌های حاصل شده در خودروی رانا پلاس نسبت به رانای معمولی شامل استفاده ازکروز کنترل، بهبود غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلید‌های کنترلی (MFC)، استفاده از مجموعه چراغ‌های جلو، عقب و جلو پنجره طرح جدید، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) است.

هم چنین برخورداری از مجموعه داشبورد (بهبود گرین)، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، آینه‌های جدید راهنما دار و برقی‏، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح ۲۰۶، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید مشابه ۲۰۷، مجموعه جدید ‏کلید‌های ‏شیشه‏ بالابر درها، مجموعه رودری‌های جدید و اتصالات ایزوفیکس از جمله سایر تغییرات و بهبود‌های حاصل شده در خودروی رانا پلاس به شمار می‌رود.

منبع: تحریریه
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی