تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وکیل کالدرون خواستار مجازات پرسپولیس شد

وکیل سرمربی سابق آرژانتینی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فیفا از این نهاد خواست به خاطر پرداخت نشدن مطالبات موکلش پرسپولیس را مجازات کند.

کد خبر: ۹۹۳۰۱
۱۳:۰۸ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

وکیل کالدرون خواستار مجازات پرسپولیس شد

دیدارنیوز - پس از رد اعتراض باشگاه پرسپولیس مربوط به پرونده کالدرون و دستیارش در CAS، سرخ‌ها در پرونده مربی آرژانتینی تا ۹ تیر و دستیارش تا ۱۱ تیر فرصت داشتند تا مطالبات آنها را پرداخت کنند که این مهم انجام نشد.

در همین رابطه دیروز وکیل کالدرون و دستیارش با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته انضباطی فیفا، از آن نهاد خواست با توجه به پرداخت نشدن مطالبات موکلانش، باشگاه پرسپولیس مجازات شود.

درباره مجازات‌های فیفا هیچ چیز قطعی نیست اما اگر طبق روال پرونده‌های قبلی پرسپولیس باشد، ابتدا فرصت یک‌ماهه تعیین می‌شود و پس از آن جریمه نقدی شامل حال باشگاه می‌شود. پس از آن با تعیین فرصت یک ماهه جدید، در صورت پرداخت نشدن پول طلبکار، پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته خواهد شد. البته در پرونده کالدرون هنوز کمیته انضباطی فیفا اقدامی نکرده است.

باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار و در مورد خواکین دستیارش محکوم به پرداخت ۹۵ هزار دلار شده که به این مبالغ ۵ درصد سود سالیانه نیز اضافه می‌شود.




ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی