تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تعویق دو آزمون دکتری آزاد و مدارس نمونه دولتی

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل تشدید شیوع کرونا در کشور، آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر‌های با وضعیت قرمز به تعویق افتاد.

کد خبر: ۹۹۲۶۱
۱۰:۵۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

تعویق دو آزمون دکتری آزاد و مدارس نمونه دولتی

دیدارنیوز ـ دکتر احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تشدید شیوع کرونا در کشور و پیک پنجم این ویروس، گفت: به منظور حفظ سلامتی و رعایت حال دانشجویان و اساتید گرامی، زمان برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر‌های قرمز کرونایی به تعویق افتاد.

وی افزود: آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود در ماه جاری و به صورت حضوری برگزار شود که متأسفانه با توجه به پیک پنجم کرونا زمان برگزاری آن به تعویق می‌افتد.

دکتر حیدری اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و در نخستین فرصت که وضعیت شهر‌ها از حالت قرمز خارج شود، این آزمون با اطلاع رسانی قبلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: در شهر‌هایی که وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد، واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با هماهنگی ستاد کرونای استان نسبت به برگزاری حضوری این آزمون با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

همچنین مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا به شرایط کنونی کرونا در کشور و با تصمیم وزارت بهداشت، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که قرار بود جمعه ۱۸ تیر به صورت سراسری برگزار شود، لغو شد.

محمد محسن بیگی، مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تاریخ برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: بیش از ۲۳۶ هزار دانش آموز برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند که قرار بود آزمون آن‌ها در هزار و ۷۱۹ حوزه امتحانی جمعه این هفته برگزار شود.

منبع: برنا
برچسب ها: آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی