تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

واکنش همسر بشیر حسینی به شایعات مجازی درباره خانواده او

همسر سیدبشیر حسینی، داور برنامه «عصر جدید»، با انتشار یادداشتی، یک شایعه فضای مجازی را تکذیب کرد.

کد خبر: ۹۹۲۳۳
۰۹:۵۲ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

واکنش همسر بشیر حسینی به شایعات مجازی درباره خانواده او

دیدارنیوز - همسر بشیر حسینی، داور «عصر جدید»، شب گذشته (دوشنبه ۱۴ تیر) با انتشار متنی، سخنان منتسب به خود در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وی در این یادداشت آورده است:

«امروز یک خبر سراسر کذب و متوهمانه در فضای مجازی دیدم که کانالی مجهول‌الهویه از قول من و در رابطه با همسرم، آقای سیدبشیر حسینی دروغ‌پردازی و عقده‌گشائی کرده بود.
قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت، آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

می‌فهمم که همسرم در برنامه زنده یک خطای زبانی داشته و از آن عذرخواهی کرده اما این هجمه ناجوانمردانه و حمله به خیمه خانواده و بر هم زدن آرامش زن و فرزند، انتقام از سال‌ها تلاش همسرم در سنگر دانشگاه، رسانه و خدمت‌هایی است که هیچ‌وقت نمی‌خواهم رسانه‌ای شود و باید برای قبر و قیامت‌مان ذخیره شود.

این خباثت‌ها و خیانت‌ها، نه تنها مانع حرکت مجدانه و مجاهدانه همسرم در مسیر اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی نخواهد شد بلکه قدم مرا ثابت‌تر و قلب مرا در همراهی تا آرمان شهادت مستحکم‌تر خواهد کرد.

من و همسرم شکایت الهی خود را به درگاه خدا می‌بریم و شکایت حقوقی را علیه کانال مذکور و مجموعه‌هایی که اقدام به بازنشر آن خبر مطلقاً کذب کرده‌اند در اسرع وقت به مراجع قضایی تقدیم خواهیم کرد.»




منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
1
6
تهمت عمل زشتس است همانگونه که خود را در معرض تهمت قرار دادن هم زشت است
رها اعتمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
متاسفم برای تون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
تو روخدا این مسائلو بذارین کنار حالا یه اشتباهی شده بگذرین گذشته ها گذشته اگه راست میگین درموردمسائل گرونی و اینا یه چیزی بیارین وسط که مردم بدبخت شدن اینا مسائل پیچ و پا افتاده چیه ها تو روخدا یا روسری بازیگرو میارین وسط که شال محشری پوشیده یا این اشتباهو بگذرین تو روخدا
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی