تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

معاون اول میشم اما به شرط!

طبق شنیده های این روزهای داغ کابینه آینده ، از قرار محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز مدعی شده است که با وی برای حضور در دولت آینده مذاکره شده است

کد خبر: ۹۹۱۷۶
۱۵:۴۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

معاون اول میشم اما به شرط!

دیدارنیوز -  شنیده شده است که توسط یکی از تیم‌های اطراف رئیس جمهور منتخب، به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز برای حضور در جایگاه معاون اولی دولت سیزدهم پیشنهاد شده که وی در واکنش به پیشنهاد معاون اولی دولت آینده خواستار تعیین مسئولیت‌های معاون اول شده است.

مخبر گفته که اگر معاون اول دولت آینده مسئولیت‌ها و اختیاراتی در حد اسحاق جهانگیری در دولت دوازدهم داشته باشد، تمایلی به پذیرش این مسئولیت ندارد.

منبع: تیتر 20
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
حل مشکلات عظیم این ملت و این دولت و دولتهای بعدی با چاپلوسی کوتوله ها و بذل و بخشش سخاوتمندانه میراث محرومان و خدمتگزاران گذشته و شهدای مظلوم امکانپذیر نیست.
ای کارگزاران دلسوز ملت و نظام و ای رییس جمهور منتخب و عزیز و ای هر کسی که دغدغه ماندگاری عزت ایران اسلامی دارید شماها را بخدای کعبه و پیغمبرش(ص) و امام علی (ع) و سید الشهدا (ع) قسم میدهم تا دیرتر نشده بخود آیید و واقعیتها را به دور از جناح بندی های شکلی *اصول و اصلاح *و با نگاه به دانش محض و تعهد گرایی در نظر گرفت و کشور را از بلای کشور سوز عده ای بیسواد طلبکار و رانتخوار با چهره مستور در نقاب انقلابی و نادانی نجات دهید.
هیچ کس طلبکار این مملکت و این مردم مظلوم و زجرکشیده نیست. طلبکاران واقعی مردم شهید پرور و بزرگ و صبور ایرانند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی