تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

درآمد فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش های بازیکنانش از کجاست؟

-فرهاد مجیدی در این فصل چندین بار به بازیکنان استقلال  از حساب خودش پاداش داده است .

کد خبر: ۹۹۱۷۴
۱۷:۳۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

درآمد فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش های بازیکنانش از کجاست؟

دیدارنیوز - فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیش بازی با گل گهر به بازیکنانش قول داده بود در صورت پیروزی، به هر نفر ۲۰ میلیون تومان پاداش دهد و همینطور هم شد واکنون هم خبر رسیده که قبل از بازی باتراکتور به بازیکنانش پاداش داده است.

برخی سوال میپرسند که درآمد فرهاد مجیدی به غیر از مربیگری از چیست؟ در سالهای دور برخی از سایت های خبری همچون نمناک و برترین ها  جزیی از دارایی ها فرهاد مجیدی منتشر کرده و نوشتند:

کاپیتان سابق استقلال سرمایه گذاری های زیادی انجام داده که می توان به طور نمونه به مشارکت در شهرک سازی در دبی و همچنین در شمال کشور اشاره کرد.

مجیدی پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن را به مبلغ سالیانه ۳۵۰ میلیون تومان اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست می آورد.

هم استقلال و هم پرسپولیس وهم تیم ملی با  مشکلات مالی به دردسر افتاد ه اند و بین درآمد باشگاه ها و مخارج آن مدیریتی وجود ندارد ،هردو باشگاه نیاز به مشاوران اقتصادی و وکلای خبره دارند.


منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
احمد لوکارلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
5
0
درآمد مجیدی از دلار های دولتی گه از احمدی نژاد برای شرکتهای بزرگ می گرفت جهت واردات دارو غذای سگ وارد می‌کرد چندین برابر قیمت می‌فروختند
مریم تاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
3
به کوری چشم کامنت قبلی شاه فرهاد انقدر پول داره و درآورده که کل پرسپولیس و لیگ برتر رو بخره. تو چرا ناراخت میشی؟ خخخخخخخ
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی