تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جدول قطعی برق تهران؛ دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، جدول زمان بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت برای امروز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

کد خبر: ۹۹۰۵۳
۱۰:۴۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

جدول قطعی برق تهران؛ دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد؛ تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نمی‌باشد در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد. ضمن قدردانی از بردباری و همراهی شما خواهشمندیم با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنید.

جدول قطعی برق تهران؛ دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰

برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
مال ما که سه تا دو ساعت قزع شده.. خب یکدفه بگید امروز نعطیله ما هزینه کارمند و ایاب ذهای ندیم.. مثل شما ها که دست مون تو جیب یکی دیگه نیست
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی