تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تنبیه متفاوت بایدن دستمایه شوخی شد

جیل بایدن برای تنبیه همسرش در زمان‌هایی که با موضوعی موافق نیست او را به اتاق خواب لینکلن می‌فرستد تا تنهایی شبش را سپری کند.

کد خبر: ۹۸۹۴۷
۱۴:۳۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

تنبیه متفاوت بایدن دستمایه شوخی شد

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان استقبال از بازیکنان تیم بیس بال "لس آنجلس داجرز" در کاخ سفید از نحوه مجازاتی که همسرش برایش در نظر گرفته، سخن گفت و آن را دستمایه شوخی کرد.

بایدن به صحبت‌های کامالا هریس، معاونش اشاره کرد که گفته بود شب پیش از بازی‌های جام جهانی قهرمانی بیس بال، همسرش در حالیکه لباسی متفاوت از تیم مورد علاقه هریس به تن داشت، به خانه وارد شد.


بیشتر بخوانید: شگرد زنان داعشی فاش شد

بایدن سپس گفت که با همین مشکل از جانب همسرش روبروست و ادامه داد: وقتی با جیل موافق نیستم، او من را به اتاق خواب لینکلن می‌فرستند تا شب را تنهایی بگذرانم. همسرم اهل فیلادلفیا است؛ از آن دخترهایی که عاشق اسب هستند. وقتی من با او موافق نیستم، باید در اتاق خواب لینکلن باشم.

بایدن یکبار دیگر در روز جمعه و در مراسمی در انجمن ملی آموزش که همسرش نیز عضو آن است، این سازمان را یک نهاد "ضروری" دانست و گفت: خوب باید بگویم اگر از این انجمن حمایت نکنم، باید تنها در اتاق خواب لینکلن بخوابم!
این گفته‌ها از سوی بایدن دستمایه شوخی کاربران در فضای مجازی شد و یکی از آنها در توئیتر نوشت: شرط می‌بندم بایدن هر شب در اتاق خواب لینکلن می‌خوابد!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی