تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

حسین کعبی: پرسپولیس تنها تیمی ست که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی این هفته فولاد با این تیم بیان کرد: پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید ندارد آن‌ها تنها تیمی هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند

کد خبر: ۹۸۹۲۷
۱۳:۴۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

حسین کعبی: پرسپولیس تنها تیمی ست که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند

دیدارنیوز - حسین کعبی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص قرعه تیم ملی ایران در دور گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به نظر من شانس با ما یار بوده است. گروه B رقابت‌ها با توجه به حضور عربستان و استرالیا برای ما کمی سخت‌تر می‌شد. مسلما استرالیا رقیب به مراتب سخت تری از کره جنوبی خواهد بود. اگر به جای عراق چین هم گروه ما می‌شد می‌توان گفت همه چیز بر وفق مراد ما بود. اما به هر حال برای صعود کار راحتی نخواهیم داشت، اما همچنان بخت اول نخست برای صعود به جام جهانی در این گروه ایران خواهد بود.

 


بیشتر بخوانید: حمایت تمام قد یک استقلالی از پرسپولیس

وی در خصوص تقابل مجدد ایران برای حضور در جام جهانی بیان کرد: به نظرم ما باید گذشته را رها کنیم کره را اگر در این سال‌ها شکست داده‌ایم باید آن را فراموش کنیم. هر اتفاقی افتاد باید در خصوص الان صحبت کنیم باید برد با عراق را فراموش کنیم آن‌ها سرمربی جدید را به خدمت خواهند گرفت و شرایط تفاوت خواهد کرد. نمی‌توان از حالا بگویم ما صعود کرده‌ایم. باید برنامه ریزی کنیم و  امیدوارم با توجه به پتانسیل تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

کعبی در مورد حواشی به وجود اومده درباره حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و بازگشت کارلوس کی‌روش گفت: من از روز اول از کسی حمایت نکردم. تمام فکر و ذکر من تیم ملی است و در مورد آن صحبت میکنم اگر کسی هم نیاز به تعریف داشته باشد آن را اعلام خواهم کرد. من در مورد برانکو و کی‌روش می‌توانم حرف بزنم، چون روی آن‌ها شناخت دارم نه کسی که شناختی از او ندارم.   مطمئن باشید با وجود این بازیکنان و اضافه شدن برخی از آن‌ها که تازه در تیم ملی حضور دارند شرایط برای ما بهتر رقم می‌خورد و اگر کی‌روش و برانکو حضور داشتند شرایط برای ما متفاوت‌تر بود.

مربی فولاد در خصوص وضعیت این روز‌های این تیم نیز گفت: تمام هدف و تمرکز ما ۵ بازی باقی مانده در لیگ برتر است و بعد از آن به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم.  

کعبی در خصوص انتقاد برخی از هواداران فولاد نسبت به سبک بازی این تیم انجام می‌دهد بیان کرد:  ما از انتقادات کردن استقبال میکنیم به شرط اینکه منصفانه باشد. بعضی‌ها نیت‌های دیگری دارند. انتقادات باید سازنده و دلسوزانه باشد ما بعد از ۶ سال  به آسیا صعود کردیم و علی رغم اینکه نتیجه نگرفتیم همه از عملکرد ما راضی بودند.   ما چندین هفته است که بازیکنان اصلی و مهره‌های کلیدی خود را در اختیار نداریم آیا این انصاف است شرایط ما را با سپاهان و پرسپولیس مقایسه شود؟ ما با توجه به بضاعت خود بازی میکنیم و پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و این موضوع دسته کادرفنی را بسته است. از طرفی کسی توجه ندارد فولاد نزدیک به دو سال است در بازی‌های خانگی خود شکستی نداشته است. هنوز ۵ هفته مانده است و هنوز شانس داریم بهتر است از تیم حمایت شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی این هفته فولاد با این تیم بیان کرد:  ان‌شالله با ارائه بهترین عملکرد به دنبال نتیجه گیری در برابر این تیم هستیم.   مقابل پرسپولیس به طور حتم کار سختی داریم این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است مهره‌های خوب و مربی کاربلدی را در اختیار دارد و نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهد. پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید ندارد آن‌ها تنها تیمی هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم هستم شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم باشیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی