تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پرواز‌های ارمنستان افزایش می‌یابد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان پرواز‌های ایران و ارمنستان از هفته آینده افزایش می‌یابد، گفت: قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز ۵ پرواز را به ۷ پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع ۱۱ پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

کد خبر: ۹۸۹۱۸
۱۳:۰۹ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

افزایش پرواز‌ها به ارمنستان

دیدارنیوز ـ محمد ذیبخش درباره میزان پرواز‌های بین ایران و ارمنستان اظهار داشت: هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی در این مسیر فعال نیستند و پرواز‌های بین این دو کشور با شرکت‌های هواپیمایی ارمنی انجام می‌شود.

وی با اشاره به جزییات پرواز‌های این مسیر گفت: در هفته شرکت ایرکمپانی ۲ پرواز بین ایروان- تهران، شرکت هواپیمایی ارمنیا ایرویز ۵ پرواز بین ایروان- تهران و شرکت ارمنیا ایرویز ۲ پرواز بین ایروان - تبریز انجام می‌دهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در مجموع ۹ پرواز بین ارمنستان و ایران برقرار می‌شود.

ذیبخش درباره افزایش تعداد پرواز‌های بین دو کشور تاکید کرد: قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز ۵ پرواز را به ۷ پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع ۱۱ پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

وی درباره افزایش درخواست تقاضا برای خرید بلیت به ارمنستان و افزایش برگزاری تور‌های واکسن ارمنستان اظهار داشت: متولی برگزاری تور‌های مسافری سازمان هواپیمایی کشوری نیست و دخالتی هم در این زمینه ندارد و وزارت گردشگری مسئول و ناظر برگزاری انواع تور در کشور است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکیدکرد:، اما با این حال هیچ توری با عنوان تور واکسن به کشور‌های همسایه نداریم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی