تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خوراکی‌ها در خرداد ماه چقدر گران شدند؟

بر اساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران روند افزایشی قیمت کالا‌های خوراکی در خرداد ماه امسال نیز ادامه داشته است.

کد خبر: ۹۸۹۱۳
۱۲:۵۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

قیمت خوراکی‌ها در خرداد ماه

دیدارنیوز ـ مرکز آمار ایران تازه‌ترین گزارش از وضعیت تغییر متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف خوراکی در مناطق شهری کشور در خرداد ماه را منتشر کرد.

نان و غلات

بر اساس این گزارش در گروه نان و غلات، اقلام شیرینی خشک و رشته آش با ٢,٧ درصد و برنج ایرانی درجه یک با ٢.٠ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها

در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن نیز مرغ ماشینی با ٤,٨ درصد، کنسرو ماهی تن و گوشت گاو یا گوساله با ١.١ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند. همچنین در این گروه گوشت گوسفند با ٢.٢ درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته است.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن

همچنین در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به شیر خشک با ٤,٢ درصد، تخم مرغ ماشینی با ٤.١ درصد بوده است.

میوه و خشکبار

در گروه میوه و خشکبار بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به خربزه با ٢٤,٤ درصد و "هندوانه" با ١٥.١ درصد است. همچنین در این گروه هلو با ١٥.٤ درصد و پرتقال با ٨.٨ درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته ­اند.

سبزیجات و حبوبات

اما بیشترین افزایش قیمت در گروه سبزیجات و حبوبات نسبت به ماه قبل مربوط به سیب زمینی با ١٤,٧ درصد، گوجه فرنگی با ١٤.٣ درصد، بادمجان با ١١.٠ درصد و پیاز با ٩.٩ درصد است.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها

­در گروه قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها نیز بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به نوشابه گازدار و شکر با ٥,٢ درصد و قند با ٢.٧ درصد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی