تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

هجوم مسافران به ارمنستان برای واکسیناسیون رایگان/ هزینه بلیت هواپیما چقدر تمام می‌شود؟

در روز‌های گذشته با رونق گرفتن سفر‌های زمینی و هوایی به ارمنستان مواجه شده‌ایم و مردم با اطلاع از واکسیناسیون رایگان در این کشور، بلیت پرواز‌ها و اتوبوس‌های ایروان را تا چند هفته آینده خریداری کرده‌اند، به گونه‌ای که دفاتر مسافرتی هم برنامه‌ریزی برای تور‌های خود به این مقصد را به اواخر تیرماه موکول کرده‌اند.

کد خبر: ۹۸۸۲۴
۰۹:۰۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

سفر به ارمنستان و واکسیناسیون رایگان

دیدارنیوز ـ واکسیناسیون رایگان در ارمنستان حتی برای گردشگران بهانه‌ای شده تا مسافران از سراسر دنیا به ویژه از کشور‌هایی مانند ایران که از برخی دیگر کشور‌های جهان از نظر واکسیناسیون عقب‌تر هستند، به سمت این کشور هجوم بیاورند.

همین مساله سبب شده تا اتوبوس‌ها و هواپیما‌های این مسیر پر باشد و حتی دفاتر مسافرتی و گردشگری برنامه‌های تور خود را از اواخر تیر ماه برای داوطلبان ارائه دهند؛ چرا که تا آن زمان بلیت‌ها رزرو و فروخته شده است.

هزینه سفر زمینی به ایروان با تور چیزی حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای چند شب و چند روز است که البته این قیمت با هتل‌های چهار و پنج ستاره تا بیش از شش میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند و قیمت بلیت پرواز با هزینه اسکان در ایروان در همین بازه زمانی حدود هفت میلیون تومان است که تا حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

در این میان پرواز‌های آرمنیا ایرویز پر شده و فقط پرواز‌های این شرکت به ایروان نمی‌روند و قطر ایرویز و دیگر شرکت‌های هواپیمایی خارجی به صورت کانکشنی به این کشور پرواز دارند که البته قیمت بلیت‌های آن‌ها از ۱۴ میلیون تومان (البته به صورت رفت و برگشت) شروع می‌شود.

البته روز گذشته رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از برقراری پرواز‌های تبریز – ایروان-تبریز خبر داد و گفت: این پرواز روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هرهفته توسط شرکت هواپیمایی Armenia Airways انجام می‌شود که نخستین پرواز آن روز پنجشنبه (دهم تیر ماه) با ۴۶ نفر مسافر ورودی وارد فرودگاه تبریز شد و پس از یک ساعت توقف، با ۹۷ نفر مسافر تبریز را به سمت ایروان ترک کرد.

وی افزود: علاوه بر موضوع انتقال مسافر و توسعه گردشگری، ایجاد مسیر ''کانکشنی'' و دسترسی به شهر "مسکو" از طریق ایروان نیز از پتانسیل‌های این پرواز است که می‌تواند زمینه اتصال تبریز به مسکو را فراهم آورد.

این مساله نشان می‌دهد که از سفر‌های رونق گرفته مردم به مقصد ایروان استقبال می‌شود و باید دید در آینده چند نفر از مردم می‌توانند به این کشور سفر کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی