تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

فراخوان برای پورشه تایکان

شرکت پورشه باید برای ۴۳ هزار دستگاه اتومبیل الکتریکی تایکان خود به‌دلیل نقص نرم‌افزارهایش که باعث خاموش شدن ناگهانی موتور برقی آن می‌شود، فراخوان صادر کند.

کد خبر: ۹۸۷۷۱
۱۴:۵۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

فراخوان برای پورشه تایکان

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رویترز، این شرکت می‌گوید که این فراخوان تمام وسایل نقلیه تایکان تولید و تحویل شده تا ماه ژوئن را تحت پوشش قرار می‌دهد. این خودرو‌ها برای حل این مشکل به یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیاز دارند.

کلاوس رچبرگر، مدیر اجرایی پورشه به خبرنگاران گفت که این مشکل در حدود ۱۳۰ خودرو مشاهده شده و هیچ تصادفی در نتیجه آن اتفاق نیفتاده است.

تایکان یک خودروی اسپورت ۴ در برقی با بردی در حدود ۴۵۰کیلومتر است که تلاش پورشه را برای جلب نظر مشتریان به سمت وسایل نقلیه برقی پیشرفته به نمایش می‌گذارد.

پورشه که زیرمجموعه گروه فولکس واگن است، اعلام کرده که به‌روزرسانی نرم‌افزار از راه دور در این مورد امکان‌پذیر نیست و دارندگان تایکان باید بازدید یک ساعته از یک نمایندگی محلی را در برنامه خود قرار دهند.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی