تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

المپیک بدون تماشاگر؟

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ اعلام کرد که برگزاری بازی‌های المپیک بدون حضور تماشاگران همچنان گزینه مورد بررسی و قابل توجه میزبان خواهد بود.

کد خبر: ۹۸۷۷۰
۱۴:۴۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

المپیک بدون تماشاگر؟

دیدارنیوز - سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ اعلام کرد که برگزاری بازی‌های المپیک بدون حضور تماشاگران همچنان گزینه مورد بررسی و قابل توجه میزبان خواهد بود.

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو در این خصوص خاطرنشان ساخت که ممنوع کردن همه طرفداران از بازی‌های المپیک توکیو هنوز هم یک گزینه است. این اعلامیه می‌تواند یک عقب نشینی در مقابل تصمیمی که ۱۰روز پیش توسط برگزارکنندگان اعلام شده بود تلقی شود. چندی پیش مسئولین کمیته برگزاری و دولت ژاپن اعلام کردند که به تعداد محدودی ازطرفداران محلی- حداکثر ۱۰ هزار نفر- اجازه می‌دهد در بازی‌ها شرکت کنند. از سوی دیگر ورود و حضور تماشاگران خارج از ژاپن نیز بدلیل احتمال افزایش خطر ابتلا، قبلا ممنوع شده بود. 

هاشیموتو در جلسه توجیهی در اینباره گفت: وضعیت عفونت تغییر می‌کند و چگونگی بروز آن هنوز مشخص نیست.اما از دیدگاه توکیو ۲۰۲۰، ما همچنین گزینه‌ای برای نداشتن تماشاگر داریم.

تصمیم دیگر درمورد هواداران می‌تواند هفته آینده پس از جلسه کمیته بین المللی المپیک، برگزار کنندگان محلی، دولت ژاپن، مقامات فرمانداری توکیو و کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام شود.

منبع: اینتر آذ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی