تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تقدیر ازقهرمانان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران انتخابی المپیک

 اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه نیک گامان جمشید، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و هیئت رییسه‌ی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان تهران در مراسمی ویژه از جوانان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران، قهرمان مسابقات انتخابی المپیک در قاره‌ی آسیا و اقیانوسه، تقدیر کرد

کد خبر: ۹۸۷۶۰
۱۴:۲۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

تقدیر از جوانان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران توسط

دیدارنیوز:   پیش از پیروزی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در فینال مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه انتخابیِ المپیک ریو در برزیل و قهرمانی تیم ملی ایران در این تورنمنت در جزیره کیش، اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان، معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با حضور در اردوی تین پیش از مسابقه‌ی فینال ضمن تقدیم هدایایی قول داد در صورت قهرمانی هدایایی دیگر نیز به پاس قدردانی به جوانان عزیز تیم ملی اهدا شود.

امروز این مراسم صمیمی با میزبانی سردبیر و ورزشی نویسان کهنه‌کار روزنامه‌ی شوت و خبرگزاری البرز ورزشی و با حضور کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان در دفتر این روزنامه برگزار شد و اعضای افتخارآفرین تیم ملی هدیه‌ی در مجموع ۵۰ میلیون تومانی خود را دریافت کردند. بسیاری از بزرگان ورزش و ورزشی نویسان قدیمی به همراه ریاست محترم هیئت ورزشی ناشنوایان استان تهران و مدیریت محترم و همراه بهزیستی شهر تهران در این مراسم حضور داشتند. اما آنچه این مراسم را بسیار متمایز و جذاب‌تر از معمول کرد.

حضور متواضعانه و پهلوان منشانه‌ی اسطوره‌ی فوتبال ملی ایران و باشگاه استقلال، استاد حسن روشن بود. او که همچنان رکورددار گلزنی در تیم ملی فوتبال ایران در تمام تورنمنت‌های بین المللی معتبر فوتبال است و گل او به کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی آرژانتین و تک گلش به پرو در جام جهانی آرژانتین از خاطره‌ها نمی‌رود امروز هم در کنار فرزندان برومند و ورزشکار ناشنوای خود بود و هدایای موسسه خیریه نیک گامان با برکت دستان ایشان به بچه‌های تیم ملی داده شد.

گرفتن لوح و جام تقدیر به لطف روزنامه و خبرگزاری از دستان استاد حسن روشن به دکتر آرام، دکتر اشکان تقی پور، خانم دکتر مهرنوش کاوه، خانم دکتر زمانپور در جایگاه هیئت رییسه ورزش‌های ناشنوایان استان تهران و حامیان تیم ملی فوتبال ناشنوایان و همچنین قدردانی از یک عمر افتخارآفرینی استاد حسن روشن از دیگر بخش‌های مراسم بود.

در این جلسه تقی پور بیان کرد: موفقیت تیم ملی فوتبالمان و دیگر اعضای رشته‌های مختلف کاروان ورزش ناشنوایان در مسابقات المپیک و قاره‌ای و جهانی آرزوی قلبی تک تک ماست و در این راه تا حد توان به لطف نیکوکاران علاقمند به این موفقیت این جوانان و عشق به سرافرازی این آب و خاک در کنار جوانان برومند ورزشکار ناشنوای میهن خواهیم بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی