تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

راز جنایت هولناک در قیام دشت فاش شد / قاتل دیر اعتراف کرد

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران از کشف جنازه سوخته یک زن در کوه‌های چهل‌قز بخش خاوران و دستگیری قاتل خبر داد.

کد خبر: ۹۸۶۱۸
۱۶:۲۴ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

راز جنازه زن سوخته در قیام دشت / قاتل دیر اعتراف کرد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش رکنا، میثم یاری رئیس حوزه قضایی بخش خاوران با اشاره به کشف یک جنازه در بخش خاوران اظهار کرد: یک هفته پیش، جسد یک زن توسط نیروهای بسیجی شهر قیامدشت کشف و با حضور عوامل انتظامی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه جسد مربوط به زنی جوان بود، گفت: این زن در محل دیگری به قتل رسیده و در مسیر جاده خاکی کوه‌های چهل‌قز سوزانده و رها شده بود، که بیشتر قسمت‌های بدن در اثر سوختگی از بین رفته است.

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران با اشاره به دستورات قضایی برای تشخیص هویت جنازه و شناسایی قاتل تصریح کرد: پس از تحقیقات کامل مشخص شد قاتل، مقتوله را که زن وی بوده و ساکن تهران بودند، پس از اختلافات فراوان و به قتل رساندن در منزل‌شان در تهران، با تهیه بنزین، جسد مقتوله را به کوه‌های چهل‌قز منتقل و آتش زده است.

یاری افزود: بیش از یک ماه پیش قتل اتفاق افتاده و در پایگاه دهم دادسرای جنایی تهران پرونده تشکیل شده بود که یک هفته پیش جسد در حوزه قضایی خاوران کشف و پرونده آن تشکیل شد.

وی گفت: با حضور تیم تشخیص هویت و انجام اقدامات قضایی و پلیسی، با همکاری پلیس پایگاه دهم جنایی، شوهر مقتوله به عنوان مظنون اصلی بازداشت و پس از اعتراف به قتل، با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران در پایان خاطرنشان کرد: پرونده به لحاظ وقوع جنایت در تهران، برای ادامه رسیدگی به دادسرای جنایی ناحیه ۲۷ تهران در منطقه سه راه آذری منتقل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی