تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آمار مبتلایان کرونا در سیستان‌وبلوچستان ۴ برابر موج قبلی

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد موارد مثبت جدید مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان در موج جدید ۴ برابر موج‌های قبلی این ویروس است.

کد خبر: ۹۸۵۴۴
۱۳:۵۳ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

آمار مبتلایان کرونا در سیستان‌وبلوچستان ۴ برابر موج قبلی

دیدارنیوز ـ دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های خاتم الانبیا (ص) و علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان اظهار داشت: علاوه بر موارد مثبت سرپایی، افزایش تعداد بیماران بستری، فشار زیادی را به کادر درمان و بیمارستان‌ها وارد کرده است.

شهریاری گفت: با وجود آنچه در برخی شبکه‌های اجتماعی در مورد کمبود تجهیزات و عدم پذیرش بیماران اعلام می‌شود، مشاهدات میدانی ما نشان می‌دهد که بیمارانی که نیازمند بستری بوده‌اند، بستری شده‌اند و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

حسینعلی شهریاری آمار بالای مبتلایان کرونا در سیستان‌وبلوچستان

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان کشور و کمیسیون بهداشت و درمان وضعیت ارائه خدمات درمانی در سیستان و بلوچستان را به صورت مستمر تحت نظر دارند و با مسئولان استان در ارتباط هستند تا نیاز‌های احتمالی بعدی هم با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری تامین شود.

وی ادامه داد: با همه اقدامات، چاره اصلی برای برگشتن سیستان و بلوچستان به وضعیت عادی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مراجعه به موقع بیماران به مراکز درمانی است.

شهریاری گفت: شاید استمرار واکسیناسیون کرونا در خواباندن موج فعلی نقش مهمی نداشته باشد، ولی با توجه به تاثیر بلندمدت واکسیناسیون عمومی بر کاهش موارد مبتلایان در آینده، از مسئولان استان می‌خواهم تا دامنه سنی افراد تحت پوشش واکسن را افزایش دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان هم گفت: با افزوده شدن هزار و ۱۷۴ مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۵۵ هزار و ۹۲۰ نفر رسیده است.

دکتر محمد هاشمی‌شهری اظهار داشت: با فوت ۱۸ مورد بیمار جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به هزار و ۵۹۵ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۶۲۰ بیمار حاد تنفسی و ۳۶۴ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، افزود: مردم در صورت امکان در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند، اصول بهداشتی و آداب تنفسی را حتما رعایت کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی