تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

حضور تیم واکنش سریع وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان

مسئول کمیته کشوری واکنش سریع کووید-۱۹ وزارت بهداشت گفت: تیم واکنش سریع وزارت بهداشت نیز با هدف ارزیابی دقیق‌تر اوضاع و به اشتراک گذاری تجارب قبلی در استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده است.

کد خبر: ۹۸۵۲۶
۱۲:۱۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

حضور تیم واکنش سریع وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ سوری در جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: در بازدیدی که از سطح شهر داشتم، هیچ نشانی از وضعیت قرمز ندیدم و در یک نگاه سر انگشتی از هر ۱۰۰ نفر کمتر از نیمی از افراد ماسک زده بودند.

مشاور وزیر بهداشت افزود: از ابتدای بحران کرونا تا کنون تجربه همه گیری سنگینی در استان سیستان و بلوچستان نداشته ایم و موج‌های قبلی به خوبی مدیریت شده است.

وی ادامه داد: ویروس‌های جهش یافته جدید موسوم به هندی و آفریقایی که قدرت سرایت چند برابری در مقایسه با ویروس‌های قبلی دارند، در کنار عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعداد موارد مثبت این موج را به بیش از ۳ برابر موج‌های قبلی رسانده است.

سوری گفت: وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شرایط را در بخش‌های تشخیص، مراقبت و درمان بیماران کرونا تحت کنترل دارند و تجربه‌های خوبی هم مانند تجربه استان خوزستان را داریم.

مشاور وزیر بهداشت افزود: تیم واکنش سریع وزارت بهداشت نیز با هدف ارزیابی دقیق‌تر اوضاع و به اشتراک گذاری تجارب قبلی در استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده است.

مشاور وزیر بهداشت گفت:در شرایط فعلی، واقع بینی و نگاه عالمانه به شرایط، پرهیز از سیاسی بازی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ثمر بخش شدن اقدامات نظام بهداشت و. درمان ضرورت دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی