تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

رهبر عصائب اهل الحق به ریختن خون سربازان آمریکایی در عراق تهدید کرد

رهبر عصائب اهل الحق عراق به ریختن خون سربازان آمریکایی در این کشور در واکنش به حملات اخیر آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی در مرزهای عراق و سوریه تهدید کرد.

کد خبر: ۹۸۴۴۶
۱۶:۳۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

رهبر عصائب اهل الحق به ریختن خون سربازان آمریکایی در عراق تهدید کرد

دیدارنیوز - به نقل از روسیا الیوم، قیس خزعلی، رهبر عصائب اهل الحق عراق کفت: ما خواهان ریختن خون و به راه انداختن جنگ نیستیم و مقاومت مایل است تا آنجا که ممکن است از ریختن خون افراد جلوگیری کند. تاکتیک ما در مرحله گذشته تحلیل توانایی‌های نظامی دشمن برای مجبور کردن آن به عقب نشینی بود اما دشمن آمریکایی ثابت کرد که هیچ حرمتی برای خون مردم عراق قائل نیست.

وی گفت: دشمن بزدل آمریکایی ابتدا کشتن نیروهای ما را شروع کرد و جنگ را به این سطح رساند. عملیات مقاومت به مرحله جدیدی رسیده است و قصاص خون جوانان ما تنها با خون سربازان اشغالگر خواهد بود. چشم در برابر چشم، دندان در برابر دندان. کسی که آغازگر جنگ است ظالم‌تر است. اگر آمریکا به ریختن خون عراقی‌ها ادامه بدهد ما قادر به ادامه پاسخ هستیم. ما از حیث مکان و منحصربفرد بودن سلاح‌هایمان آمادگی کامل و برنامه ریزی داریم که دشمن هرگز انتظار آن را نخواهد داشت.

خزعلی گفت: بسیاری از گروه‌های سیاسی موضع خوبی درباره محکومیت این تجاوز داشتند اما تعداد زیادی از گروه‌ها نیز هیچ اظهارنظری نکردند گویی این مساله به آن‌ها هیچ ارتباطی ندارد. طرف کردی نیز هیچ موضعی اتخاذ نکرد. گروه‌های مقاومت بر تصمیم خود برای مقاومت در برابر آمریکایی‌ها و تشدید عملیات‌شان مصمم هستند.

این اظهارات در واکنش به حملات اخیر آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی در مرزهای عراق و سوریه ایراد شد که طی آن چهار نیروی حشد شعبی شهید شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
یک مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
راه فراری دادن آمریکائیهای متجاوزگرفتن خسارت جانی علاوه برخسارت مالی وتجهیزاتی ازآنان است.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی