تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

"پوتین آماده انجام هرکاری برای دفاع از روسیه است"

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: پوتین آماده است تا از هر امکانی برای دفاع از کشور استفاده کند اما بهتر است که درباره سناریوهای بد صحبت نکنیم.

کد خبر: ۹۸۴۳۱
۱۴:۳۱ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در گفتگویی با کانال خبری روسیا-۲۴ در پاسخ به این سوال که اگر رویدادی از سوی ناوشکن انگلیسی در ساحل کریمه رخ دهد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه آماده است تا به سوی ناوهای ناتو در منطقه دستور شلیک بدهد یا خیر، گفت: پوتین آمادگی انجام هر کاری برای دفاع از کشور را دارد اما بهتر این است که درباره گزینه‌ها و سناریوهای بد صحبت نکنیم. اما همه ما باید به یاد داشته باشیم که رئیس جمهوری روسیه همیشه آماده انجام هر کاری است که برای دفاع از کشور لازم است.

وی ادامه داد: حضور ناوها و نیروهای ناتو با شرکت کشورهایی چون انگلیس در نزدیکی روسیه یک اقدام تحریک آمیز، یک اقدام برنامه ریزی شده و عمدی است.

۲۳ ژوئن سال جاری میلادی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یگان دریای سیاه نیروی دریایی این کشور و سرویس گارد مرزی امنیت فدرال نقض مرزی از سوی یک ناوشکن انگلیسی را خنثی کرده‌اند.

گزارش شد که این ناوشکن انگلیسی در سه کیلومتری آب‌های منطقه‌ای روسیه است. وزارت دفاع روسیه همچنین اقدامات ناوشکن انگلیسی را نقض عمدی کنوانسیون قوانین دریا سازمان ملل دانست و از لندن خواست تا آن را مورد بررسی قرار دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی