تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گودبای پارتی نجومی بگیران پیش از استقرار رئیسی!

در حالی حدود یکماه به پایان عمر دولت حسن روحانی باقیمانده که مشاور وی به همراه مدیران مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس گودبای پارتی برگزار کرده اند.

کد خبر: ۹۸۳۷۸
۱۱:۵۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

گودبای پارتی نجومی بگیران پیش از استقرار رئیسی!

دیدارنیوز - طی روزهای اخیر دبیر شورای عالی مناطق آزاد به همراه مدیران مناطق آزاد جلسه هم اندیشی را در منطقه آزاد ارس برگزار کرده اند. نکته تاسف برانگیز این برنامه آنهم در دوره پاندمی کرونا، حضور برخی از این مدیران با خانواده بوده که اصل جلسه هم اندیشی را زیر سئوال برده است. حدود ۶ هفته به پایان عمر دولت حسن روحانی باقیمانده و مدیران نجومی بگیر مناطق آزاد به همراه مافوق خود، منطقه خوش آب و هوای ارس را برای برگزاری جلسه هم اندیشی خانوادگی برگزار کرده اند. گرچه در مناطق آزاد حیف و میل بیت المال مسبوق به سابقه است اما طی ماه های اخیر به شدت بر این رویه غلط افزوده شده است.

هزینه میلیاردی بازسازی ساختمان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و دفتر مشاور رییس جمهور، واگذاری زمین به یک شرکت خاص برای تامین هزینه تبلیغات یک کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری، پرداخت حقوق نجومی و ... از جمله مواردی است که به خصوص از نیمه زمستان 99 به این سو با محوریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد انجام شده است.

همچنان که دیده می شود، مدیران مناطق آزاد بدون رعایت پروتکل های مبارزه با شیوع ویروس کرونا عکس یادگاری گرفته اند. میزبان گودبای پارتی مدیران مناطق آزاد علاوه بر اینکه سالهاست بازنشسته شده طی خرداد ماه امسال 44 میلیون تومان خالص دریافتی داشته است.

 هفته گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی مناطق آزاد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید. قطعا دبیر شورای عالی مناطق آزاد می توانست جلسه هم اندیشی اخیر مدیران مناطق آزاد را به صورت مجازی برگزار کند. اما همانگونه که اشاره شد این جلسه در واقع گودبای پارتی مدیران بوده و جلسه هم اندیشی فقط یک اسم رمز بوده است.


بیشتر بخوانید: درخواست محاکمه یوسی کوهن به دلیل درز اطلاعات درخصوص ایران



بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از کابینه احتمالی رئیسی


 

منبع: تحریریه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی