تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مرگ دلخراش دختربچه ۴ ساله بین آسانسور و سقف

یک دختر ۴ساله بین بالابر دستی و سقف گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۹۸۲۷۱
۱۶:۴۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

مرگ دلخراش دختربچه ۴ ساله

دیدارنیوز ـ سرهنگ فرج‌الله اسدللهی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز گفت: ماموران پاسگاه تنکمان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه برای یک دختربچه ۴ ساله مطلع و برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند یک دختر ۴ساله بدون اطلاع والدینش وارد آسانسور دستی شده و دکمه حرکت آن را فشار داده که با توجه به عدم تسلط وی برای کنترل آسانسور، سرش بین سقف و کف آسانسور گیر کرده بود و دچار حادثه شده است.


بیشتر بخوانید: قیمت واکسن‌های مشهور کرونا در دنیا


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه با حضور عوامل آتش نشانی کودک از محل مذکور خارج و به مراکز درمانی منتقل شد، اظهار داشت: متاسفانه این کودک به دلیل شدت صدمه وارده از این حادثه حین انتقال به بیمارستان جان خودش را از دست داد.

سرهنگ اسداللهی در پایان خطاب به خانواده‌های دارای فرزند خردسال گفت: یک لحظه غفلت از فرزندان می‌تواند یک عمر پشیمانی برای انسان به بار آورد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی