تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وزارت دفاع انگلیس: مفقود شدن اسناد محرمانه بر اثر اشتباه فردی" بوده است

یک مقام ارشد وزارت دفاع انگلیس گفت، به نظر می‌رسد گم شدن اسناد نظامی محرمانه این کشور درباره عبور ناوشکن انگلیسی "دیفندر" از آبهای روسیه در نزدیکی شبه جزیره کریمه به سبب "اشتباه انجام شده از سوی یک فرد" رخ داده است.

کد خبر: ۹۸۲۰۹
۱۳:۳۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

وزارت دفاع انگلیس: مفقود شدن اسناد محرمانه بر اثر اشتباه فردی

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه بی.بی.سی روز یکشنبه گزارش کرد، مجموعه‌ای از اسناد طبقه بندی شده وزارت دفاع انگلیس در یک ایستگاه اتوبوس در ناحیه کنت پیدا شده است. این اسناد که تحویل بی.بی.سی داده شدند، حاوی جزئیاتی درباره برنامه‌های لندن در افغانستان بعد از خروج ناتو و همچنین پیش بینی واکنشهای احتمالی روسیه به نقض مرز دریایی خود در دریای سیاه بودند.

جرمی کویین، وزیر مشاور در امور تامین دفاعی انگلیس خطاب به مجلس عوام این کشور گفت: به نظر میرسد این یک اشتباه است. من نمیخواهم درباره تحقیقات از پیش قضاوت کنم اما به نظر میرسد که این یک اشتباه انجام شده از سوی یک فرد بوده است.

به گفته کویین، این اسناد محرمانه توسط یک مقام ارشد گم شدند و او بعد از آن با وزارتخانه در تاریخ 22 ژوئن تماس گرفت تا گزارش دهد که آنها مفقود شده‌اند. او اضافه کرد، دسترسی این شخص به محتواهای محرمانه معلق شده است.
این وزیر ادامه داد: من از بابت رخ دادن این اتفاق متاسف هستم، در ارتباط با آن تحقیقاتی جامع اجرا خواهد شد. او اظهار امیدواری کرد که این تحقیقات "در مدت کمی به اندازه یک هفته" طول بکشد.
او در اظهار نظر درباره اینکه آیا این یک جاسوسی بوده گفت، "آشکارا این موضوع تحقیقات است" که به بررسی اقدامات افراد، از چاپ اوراق گرفته تا مدیریت حادثه گزارش شده می‌پردازد.

او گفت: اما من خطاب به مجلس عوام تاکید می‌کنم این فرد وقتی از موضوع مطلع شد و دریافت که اسناد گم شده‌اند خودش گزارش داد. به گفته کویین، این اسناد به وزارتخانه بازگردانده شدند.

اخیرا ناوشکن انگلیسی "مدافع" (HMS Defender) در تاریخ 23 ژوئن آبهای ارضی روسیه را نقض کرد که این مساله نیروی دریایی روسیه را به شلیک های هشدار آمیز واداشت. لندن به کل وقوع این شلیکها را تکذیب کرد در حالی که سرویس امنیتی اف.اس.بی روسیه ویدیوی این برخورد را منتشر و روایت مسکو از وقایع را تایید کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی