تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دستبند پلیس امنیت بر دستان اراذل و اوباش/ دستگیری ۶۵ قمارباز

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در طرح اقتدار پلیس امنیت خبر داد.

کد خبر: ۹۸۱۹۱
۱۲:۴۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

دستگیری ۶۵ قمارباز

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای دومین مرحله از طرح اقتدار در سال ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس امنیت تهران و اجرای دومین مرحله از طرح اقتدار در سال جاری، ۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که از این تعداد ۱۱۰ نفر از اراذل سطح دار و سابقه دار هستند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه ۹۳ نفر از افراد دستگیر شده، مزاحمین نوامیس، ۵ نفر حامل سلاح جنگی و ۳۷ نفر هم از توزیع کنندگان موادمخدر و گردانندگان مراکز قمار بودند تصریح کرد: ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۷۸ قبضه سلاح سرد و ۱۳ دستگاه خودرو و موتور و ۱۱ دستگاه بی‌سیم از متهمان کشف و ضبط شد؛ همچنین ۲۴ واحد صنفی که پاتوق اراذل بود نیز شناسایی و پلمب شد.


بیشتر بخوانید: تسویه ۸۹ هزار میلیارد از بدهی به بازنشستگان و تغییر در پرداختی‌ها


سردار رحیمی به رصد فضای مجازی اشاره و بیان داشت: ۵۳ تارنما که فرهنگ اوباش گری را ترویج می‌کردند شناسایی و در این زمینه ۴۵ نفر نیز دستگیر شدند؛ همچنین با تلاش ماموران پلیس فتا پایتخت ۶۵ نفر از قماربازان با گردش مالی بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۶ نفر از برنامه نویسان که از درگاه بانکی برای قمار استفاده می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به فروش سوالات کنکور می‌کردند خبر داد و گفت: البته این خبر صحت نداشته و تا به امروز ۲۰ نفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر شده اند.

وی با اشاره به این مطلب که ادعای داشتن سوالات و پاسخ کنکور کذب محض و ترفند کلاهبرداران است از برگزاری جلسات با وزارت علوم در آستانه کنکور خبر داد و گفت: جلسات خوبی با وزارت علوم در این خصوص برگزار و سوالات با تدابیر امنیتی به مخازن منتقل شده است.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی در خصوص تمهیدات ترافیکی روز‌های کنکور اعلام کرد: در روز‌های کنکور تمهیدات جامع انتظامی و ترافیکی خواهیم داشت و در خصوص اجرای طرح ترافیک باید وزارت علوم اعلام کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی