تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۲ بازیکنی که مخالف ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی بودند

بعد ار صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی دو بازیکن تیم ملی به دلایل شخصی موافق ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی نبودند.

کد خبر: ۹۸۱۵۶
۱۱:۱۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

اسکوچیچ در تیم ملی

دیدارنیوز - خبر ابقای اسکوچیچ رسما اعلام شد. اما بعد از بازگشت تیم ملی ایران از منامه اخباری منتشر شد که برخی بازیکنان موافق ادامه همکاری با اسکوچیچ نیستند که البته این موضوع دلیل مشخصی دارد. طرفداری در این خصوص نوشت: ماجرا از این قرار است ۲ بازیکن تیم ملی که اتفاقا در همین بازی ها بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم به بازو بسته و البته فرصت کمتری نسبت به گذشته برای بازی پیدا کرده بودند، موافق حضور اسکوچیچ نبودند چون اینطور احساس می کردند در صورت ابقای او احتمالا دیگر به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

در این بین شنیدیم با توجه به نمایش خوب تیم ملی در دور مقدمانی انتخابی جام جهانی و البته قیمت مناسب سرمربی تیم ملی، هم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال موافق حضور اسکوچیچ هستند و هم بیشتر بازیکنان تیم ملی توانایی های فنی او را تایید کردند تا این سرمربی کروات همچنان مسئولیت فنی تیم ملی را برعهده داشته باشد.

برچسب ها: اسکوچیچ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی