تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

حزب‌الله: از تحریم و محاصره نمی‌ترسیم و در خط مقاومت باقی می‌مانیم

ابراهیم موسوی عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان که برای بهره‌برداری از یک ژنراتور برق در مطنقه «البقاع» حاضر شده بود، خطاب به حاضران گفت گفت، تحریم لبنان به جایی نخواهد رسید و مقاومت ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۹۸۰۷۶
۱۵:۴۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

حزب‌الله

دیدارنیوز - «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان «الوفاء للمقاومه» (وفاداری به مقاومت) در سخنانی گفت: در خط مقاومت باقی می‌مانیم و تحریم و محاصره و غیره ما را نمی‌ترساند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، وی که برای بهره‌برداری از یک ژنراتور برق در مطنقه «البقاع» حاضر شده بود، خطاب به حاضران گفت: همه شما و مردم این منطقه می‌دانید که محاصره غزه موثر نبوده است؛ محاصره و تحریم در یمن، سوریه و عراق به نتیجه‌ای نرسیده و این محاصره علیه لبنان نیز به نتیجه‌ای نرسیده و نخواهد رسید.

اخیرا، یک قانونگذار آمریکایی، در راستای تلاش‌ها برای کاستن از نفوذ جنبش حزب‌الله در لبنان،  طرحی ارائه کرده که خواستار معلق کردن ۲۰ درصد از کمک‌های امنیتی آمریکا به این کشور بحران‌زده است. 

«ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله هم در مراسم دیگری گفت، این جنبش تمام تلاش خود را برای تشکیل هر چه سریعتر دولت جدید لبنان را انجام می‌دهد.

وی در ادامه به میانجی‌گری حزب‌الله میان «میشل عون» رئیس‌جمهور، «نبیه بری» رئیس پارلمان و «جبران باسیل» رئیس جریان آزاد ملی لبنان اشاره کرد و افزود، وضعیت کنونی لبنان دیگر تعلل نمی‌پذیرد.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی