تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پنجعلی: کارگزار پرسپولیس باید جریمه باشگاه درباره پست اینستاگرامی را بدهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولی می گوید: کارگزار این باشگاه باید جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر انتشار پست اینستاگرامی حاشیه ساز را تقبل کند.

کد خبر: ۹۸۰۶۳
۱۴:۴۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز - محمد پنجعلی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم پرسپولیس واقعا شرایط خوبی دارد و این روزها با تبدیل شدن به یک تیم رویایی باعث خوشحالی هواداران شده است. درست است که بازی های پیش روی پرسپولیس تا انتهای فصل سخت است اما من معتقدم اگر این تیم به دور از حاشیه فقط به مباحث فنی فکر کند قطعا می تواند قهرمان لیگ شود و برای پنجمین بار پیاپی جام را بالای سر ببرد.

وی در ادامه درباره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا هم گفت: تیم پرسپولیس آنقدر شرایط خوبی دارد که من فکر می کنم این بار دیگر می تواند بازی فینال را برنده از زمین مسابقه خارج شود و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. درست است کار بسیار سخت است اما تیم پرسپولیس پتانسیل اش را دارد.

او در ادامه به حواشی رخ داده درباره انتشار پست حاشیه ساز در صفحه رسمی باشگاه اشاره کرد و گفت: حالا که باشگاه پرسپولیس به خاطر این اشتباه جریمه مالی شده و یک بازی هم بدون تماشاگر باید برگزار کند قاعدتا باید کارگزار مسئولیت آن را بپذیرد و ضرر و زیان موجود را بدهد چون براساس قرارداد اداره صفحه رسمی باشگاه در اختیار کارگزار است. آن ها آنقدر قرارداد محکمی بسته اند که حتی اجازه ندادند ما برای تیم های پایه اسپانسر جذب کنیم. حالا هم باید زیان هایی ک پرسپولیس به خاطر انتشار این پست حاشیه ساز متحمل شده را بپردازند.

وی ادامه داد: خیلی از مشکلات ما در پرسپولیس به خاطر قراردادهای بدی است که منعقد می شود. زمانی که با اسپانسر جلسه می گذارند باید افرادی در جلسه حاضر باشند که حقوق بین الملل را به خوبی بشناسند تا شاهد انعقاد قراردادهای بد نباشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی