تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شرط عجیبی که باعث شد طارمی در پورتو بماند

کونسینسائو سرمربی باشگاه بزرگ پرتغالی برای تمدید قرارداد با پورتو یک شرط مهم گذاشت که آن حضور طارمی در ترکیب فصل بعد بود.

کد خبر: ۹۸۰۵۵
۱۴:۱۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

شرط عجیبی که باعث شد طارمی در پورتو بماند

دیدارنیوز - مهدی طارمی در فصل آینده هم کنار پورتو خواهد بود. خیلی ها پیش بینی می کردند بعد از درخشش مهدی در پرتغال و لیگ قهرمانان، او در تابستان امسال به باشگاه دیگری نقل مکان کند. مهدی اما اخیرا اعلام کرد در پورتو ماندنی شده است. ماجرا از این قرار است که بعد از اتمام فصل، چند باشگاه دیگر خواهان جذب سرجیو کونسیسائو سرمربی این تیم شدند. پورتو هم تاکید به تمدید قرارداد با این مربی داشت. سرجیو با آنها پای میز مذاکره نشست و از یکی از شروط مهمش برای تمدید قرارداد پرده برداشت؛ حفظ مهدی طارمی. کونسیسائو اعلام کرد باید این بازیکن در پورتو بماند. باشگاه هم این خواسته مربی اش را اجابت کرد و به طارمی اعلام کرد قصد فروشش را ندارد. 


برچسب ها: پورتو طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی