تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

مصرف آب در تهران از مرز ۳ میلیون ۶۰۰ هزار مترمکعب گذشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مصرف آب بر اساس آخرین آمار در پنجم تیر ماه سه میلیون و ۶۲۰ هزار متر مکعب به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه افزایش را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۹۷۹۴۶
۰۸:۵۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

مصرف بالای آب در تهران

دیدارنیوز ـ محمدرضا بختیاری اظهار داشت: ۲ میلیون و ۴۹۵ متر مکعب آب از منابع سطحی و مابقی از منابع زیرزمینی تامین شده است.

وی افزود: مصرف آب در روز‌های سوم تیرماه سه میلیون و ۶۳۸ هزار متر مکعب و در چهارم تیرماه نیز سه میلیون و ۵۶۸ هزار متر مکعب به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطر نشان کرد: سه میلیون متر مکعب معادل حجم آب دریاچه چیتگر است. میزان مصرف آب این روز‌های تهران حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب است که معادل ۱.۲ برابر مخزن دریاچه چیتگر است.

وی با اشاره به کاهش منابع آبی در تهران گفت: در سال آبی امسال حدود ۳۰ تا ۵ درصد میزان بارندگی نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است، اما سال گذشته وضعیت برعکس بود و سال‌های ۹۸ و ۹۹ پر باران‌ترین سال‌ها در طول ۵۰ سال گذشته بودند.

بختیاری ادامه داد: در پایان اسفند ماه هر سال ارتفاع برف در اطراف سد لار به ۶ و نیم متر می‌رسید که امسال حداکثر ارتفاع برف در این منطقه یک متر بود.

وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت مصرف آب رنگبندی تعیین شده است گفت: رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمز تدوین شده است که اولویت برخورد با مصارف فضای سبز و بنایی، مشترکان تجاری و دولتی و در آخر پرمصرف‌ها و بدمصرف‌های خانگی خواهد بود.

وی بیان داشت: از اول تیرماه برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف اخطار ارسال شده است و در صورت تداوم افزایش، محدودیت مصرف را اعمال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: اکنون تهران در وضعیت نارنجی است و به مرحله قرمز و هشدار نرسیده است که در این راستا نیازمند همکاری شهروندان در مدیریت مصرف هستیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی