تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال ۲ ـ گل‌گهر صفر؛ هت‌تریک مجیدی مقابل ژنرال

تیم‌های استقلال و گل گهر در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر: ۹۷۶۰۵
۲۲:۵۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

 استقلال گل‌گهر

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: شاگردان فرهاد مجیدی پس از پیروزی روحیه بخش مقابل پدیده، اکنون خود را برای کسب سه امتیاز دیگر آماده کرده‌اند تا رتبه سوم جدول را همچنان در اختیار داشته باشند.

آبی پوشان برای حفظ فاصله شان با پرسپولیس، به دنبال تکرار پیروزی در بازی رفت هستند. فرهاد مجیدی که در دو نبرد قبلی خود مقابل امیر قلعه نویی موفق به شکست دادن استاد و مربی خود شده بود، قصد دارد هت تریک کرده و مجددا مچ ژنرال را بخواباند.

قلعه نویی نیز رویای بزرگی را در سر دارد. آن‌ها قصد دارند رتبه سوم جدول را به خود اختصاص دهند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. آلومینیوم اراک پیش از آغاز این بازی، مقابل ذوب آهن متوقف شد و به صورت موقت رتبه چهارم جدول را از گل گهر گرفت و اکنون سیرجانی‌ها با کسب یک تساوی نیز می‌توانند به جایگاه خود برگردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی

ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا

دقیقه 4: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه، در محوطه 6 قدم و در شرایطی بسیار ایده آل به سیدعلیرضا ابراهیمی رسید و ضربه سر این بازیکن را سیدحسین حسینی به زیبایی دفع کرد تا استقلال خیلی زود دروازه اش باز نشود.

دقیقه 10: روی یک کرنر ارسالی، توپ پشت محوطه جریمه به قایدی رسید ولی شوت او از شدت لازم برخوردار نبود و علیرضا حقیقی آن را به راحتی مهار کرد.

گل اول استقلال: در دقیقه 13 ارسال مهدی پور به روی دروازه به تیر دوم رسید و در حالیکه توپ در حال خروج از زمین بود، محمدحسین مرادمند با ضربه سر توپ را به سمت دروازه فرستاد که توپ پس از عبور از خط دروازه، توسط علیرضا حقیقی گلر سیرجانی‌ها بیرون کشیده شد ولی کمک داور بازی پرچم خود را بالا برد و گل به سود استقلال اعلام شد.

 استقلال گل‌گهر

 

گل دوم استقلال: در دقیقه 19 یک حرکت از سمت راست و ارسال زمینی محمد دانشگر به روی دروازه به مهدی قایدی رسید ولی این بازیکن اجازه داد تا توپ از او عبور کرده و به مهدی پور رسید و او با ضربه ای بغل پا و فنی به گوشه دروازه دروازه حقیقی را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 45: ارسال ضربه کاشته به روی دروازه استقلال به مشت سیدحسین حسینی همراه شد و این بازیکن پس از برخورد با مرادمند روی زمین افتاد که دفع توپ حسینی در حال ورود به درون دروازه بود که غلامی با ضربه سر، توپ را از روی خط بیرون کشید البته زاهدی فر داور مسابقه در این صحنه خطا به روی حسینی را اعلام کرد.

دقیقه 45+2: ارسال بلند رضاوند به روی دروازه در تیر دوم به نادری رسید و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توپ به شکل خطرناکی و با عبور از رمضانی و قایدی به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: یک ارسال از بازیکنان گل گهر به روی دروازه با ضربه سر محمدحسین مرادمند که پشت به دروازه بود همراه شد و در حالیکه این بازیکن نزدیک بود دروازه تیمش را باز کند، حسینی با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 52: ارسال گادوین منشا از سمت راست به روی دروازه به محمد آقاجانپور رسید ولی این بازیکن نتوانست ضربه اش را به سمت دروازه بزند و توپ از بین پاهای این بازیکن عبور کرد که البته پس از برخورد با عارف غلامی سرنگون شد و بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه 57: ارسال رضا شکاری از سمت چپ به روی دروازه به یونس شاکری رسید و ضربه چکشی این بازیکن به تیر عمودی دروازه حسینی برخورد کرد و توپ برگشتی را غلامی به کرنر فرستاد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند.

دقیقه 59: تعلل نادری و توپ ربایی آقاجانپور یک فرصت ایده آل را برای گل گهر به وجود آورد که ضربه یونس شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: حرکت خوب و انفرادی مهدی قایدی از میانه های میدان و دریبل دو طرفه مدافع گل گهر، باعث شکل گیری یک فرصت برای باشوی کوچک شد. قایدی تا درون محوطه جریمه نیز پیش رفت ولی ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: خطای فرشید اسماعیلی روی بازیکن گل‌گهر با کارت زرد داور برای هافبک استقلال همراه شد. در بیست دقیقه پایانی بازی تیم گل‌گهر سیرجان با فشار زیاد سعی داشت دروازه استقلال را باز کند اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی بد عمل کردند.

دقیقه 89: اشتباه حقیقی در دفع توپ ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد و خطای مدافع گل‌گهر او را به زمین زد. ضربه کاشته را قایدی به صورت زمینی زد که دفاع تیم توپ را به بیرون زد.

دقیقه 92: استقلال در وقت اضافه چند بار به دروازه حریف حمله کرد و یک بار هم شوت قایدی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. 

آخرین تلاش‌های گل‌گهر برای جلوگیری از باخت هم فایده نداشت و استقلال با یک برد روحیه‌بخش به جنگ بحران‌هایش رفت. به این ترتیب استقلال 43 امتیازی شد و فرهاد مجیدی هم برای سومین بار قلعه‌نویی را شکست داد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی