تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران

حزب اعتماد ملی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا با صدور پیام تسلیتی آمادگی این حزب برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران را اعلام کرد.

کد خبر: ۹۷۵۳۵
۱۳:۲۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران

دیدارنیوز - در متن این پیام تسلیت آمده است:  «خبر درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاری ‌های ایسنا و ایرنا بسیار حزن انگیز و غمبار بود. خبرنگارانی که برای گزارش از زندگی و طبیعت و رفته بودند، در این راه و بر اثر خطایی جبران ناپذیر جان عزیزشان را از دست دادند.

درگذشت خبرنگاران عزیز محیط زیست، خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی را به خانواده آنها، جامعه رسانه ای کشور و همکاران آنها در ایسنا و ایرنا تسلیت می گوییم.

ضمن آرزوی بهبود کامل مصدومان این حادثه، حزب اعتماد ملی و دفتر حقوقی حزب، در راستای پیگیری قصور و کوتاهی های انجام شده در رابطه با نقص فنی اتوبوس حامل خبرنگاران، آمادگی خود را برای همراهی با خانواده و همکاران متوفیان و مصدومان حادثه اعلام می‌کند.»

عصر دیروز (چهارشنبه، ۲ تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته‌اند، جمعه (۴ تیر) ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی