تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعلام اعتراض ایران به انگلیس

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن ضمن اعتراض خود به وزارت خارجه انگلیس به دلیل قصور پلیس در محل اخذ رأی گیری انتخابات، خواستار شناسایی و برخورد با افراد خاطی شد.

کد خبر: ۹۷۴۹۸
۱۱:۰۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

اعلام اعتراض ایران به انگلیس

دیدارنیوز - متین حسینی کاردار ایران در لندن در توییتی نوشت: ‏سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن‌ طی یادداشتی به وزارت خارجه بریتانیا نسبت به قصور پلیس انگلیس در تأمین امنیت مراکز رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد و عدم حمایت و جلوگیری از اعمال خشونت علیه رای دهندگان ایرانی در برخی شهرها از جمله برمینگهام شدیداً اعتراض نمود.

همچنین ‏سفارت مؤکداً از وزارت خارجه انگلیس درخواست نمود که، ضمن شناسایی و برخورد با افراد خاطی سریعاً این عناصر مجرم را مورد تعقیب قضایی قرار داده و خسارات وارده به مجروحین و اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را نیز جبران نماید.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی