تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ساخت ۱۰ هزار مسکن برای اصحاب رسانه

یک نماینده مجلس گفت: براساس تفاهم نامه بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد، ۱۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می‌شود.

کد خبر: ۹۷۴۳۰
۱۵:۳۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

ساخت مسکن برای اصحاب رسانه

دیدارنیوز ـ عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان گفت: متاسفانه قیمت مسکن و اجاره آن در این چندسال اخیر، رشد قابل توجهی داشته و این مسئله باعث فشار به مردم و مخصوصا اقشاری که دارای درآمد کمتری هستند، شده است.

وی افزود: امروز خبرنگاران کشورمان از لحاظ درآمدی، دارای حداقل‌ترین درآمد هستند. این قشر در تمام اوقات شبانه روز، تلاش می‌کنند که اخبار لازم و اطلاع رسانی به مردم صورت گیرد.

مقتدایی مطرح کرد: مطلعم که بسیاری از این عزیزان بواسطه میزان درآمد حداقلی خود در بحث مسکن و تامین اجاره آن با مشکل مواجه اند.

وی افزود: ۵ خردادماه طی مصاحبه‌ای ضمن گلایه از وزارت راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار حل فوری موضوع مسکن خبرنگاران و هنرمندان شدم. همچنین تذکری را نوشتم و با امضای غالب همکاران، در صحن علنی قرائت شد.

وی افزود: یکم تیرماه تفاهم نامه بین این دو وزارتخانه آماده شد و ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران، هنرمندان، کارکنان و سایر اقشار هدف وزارت ارشاد احداث می‌شود.

مقتدایی مطرح کرد: در هفته آینده این تفاهم نامه طی مراسمی و به طور رسمی امضا و عملیاتی می‌شود.

برچسب ها: مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی