تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

دلیل برکناری اسکوچیچ مشخص شد؟

در حالی که تیم ملی فوتبال با اسکوچیچ به نتایج بسیار خوبی دست یافته است، زمزمه‌هایی از برکناری او به گوش می‌رسد. اما ماجرا چیست و دلیل این اقدام چه می‌تواند باشد؟

کد خبر: ۹۷۲۴۵
۱۹:۳۱ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

دلیل برکناری اسکوچیچ مشخص شد؟

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام‌جهانی بعد از ۴ بازی سرنوشت‌ساز با ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه C شد. با این اوصاف بسیاری فکر می‌کردند دراگان اسکوچیچ با قدرت به کارش ادامه خواهد داد؛ اما سرنوشت نیمکت تیم ملی در بازگشت به ایران، خیلی روشن نیست.

در همین راستا از برانکو، استراماچونی، کالدرون، کارلوس کی‌روش، علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یحیی گُل‌محمدی به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی نام برده می‌شود. بررسی‌ها حاکی از آن است که بعضی به دنبال وارد کردن گزینه‌های خود به این لیست هستند. برای نمونه نام سرمربی پرسپولیس به هیچ وجه در میان گزینه‌های تیم ملی و مدیران فدراسیون مطرح نیست، اما عده‌ای با فضاسازی رسانه‌ای نام وی را مطرح می‌کنند.

هرچند همچنان جدایی اسکوچیچ و قطع همکاری با وی به صورت حتمی و نهایی اعلام نشده، اما به هر شکل باید منتظر ماند و دید که در صورت جدایی احتمالی اسکوچیچ تکلیف نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان چه خواهد شد.

از سوی دیگر تا روز دوشنبه ۳۱ خرداد سال جاری، اسکوچیچ برنامه‌های مدنظرش جهت آماده‌سازی تیم ملی را برای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ارائه نداده بود که همین موضوع باعث ناراحتی عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال شده است. در این شرایط بعضی از اطرفیان عزیزی خادم، علاقه‌مند هستند اسکوچیچ از کار برکنار شود. آن‌ها با طرح پروژه جدایی اسکوچیچ، به دنبال منافع شخصی خودشان هستند. در مرحله اول اینکه مانند یک ایجنت یا دلال رسمی درصد انتقال مربی جدید را به جیب بزنند. به جز این موضوع با توجه به ارتباط مناسب‌شان با مربی جدید، به فضای تیم ملی نزدیک‌تر شوند و دیگر اهداف خود را دنبال کنند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی