تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

حماس، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

جنبش حماس رژیم صهیونیستی را به افزایش تنش‌ها و خشونت‌ها در صورت تحویل ندادن کمک مالی ماهانه قطر تهدید کرد.

کد خبر: ۹۷۲۱۲
۱۵:۰۱ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

حماس، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

دیدارنیوز - به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، جنبش حماس تهدید کرد که اگر رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک مالی ماهانه قطر را که ۳۰ میلیون دلار است، ندهد، این جنبش تنش‌ها با این رژیم را افزایش خواهد داد. حماس رژیم صهیونیستی را به بالن‌های آتش زا و اقدامات اعتراضی در مرزهای اراضی اشغالی با غزه تهدید کرد.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی با بازگشایی گذرگاه‌ها با نوار غزه و ورود کمک مالی قطر و ارائه تسهیلات قبل از حل پرونده معامله تبادل اسرا مخالف است.

این روزنامه به نقل از گروه‌های فلسطینی نوشت: تور وینسلند، فرستاده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه پیامی با این محتوا را به رهبری حماس منتقل کرد. اسرائیل خواهان کاهش تعداد اسرایی است که حماس درخواست آزادی آن‌ها را در راستای معامله تبادل اسرا داده است. اما حماس با این مساله مخالف است و نسبت به انفجار اوضاع هشدار داده است.
از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که توافقی درباره ایجاد مکانیزم جدیدی برای انتقال پول‌های قطر به غزه حاصل شده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند: مکانیزم جدید شامل تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله نیست بلکه اموال قطر از طریق سازمان ملل منتقل می‌شود و مثل قبل به صورت نقدی و در داخل چمدان‌ها منتقل نمی‌شود.

منابع فلسطینی اعلام کردند که احتمالا کمک قطر اواخر هفته یا اوایل هفته آتی به دست فلسطینی‌ها برسد.

رژیم صهیونیستی از زمان پایان درگیری‌های اخیر میان غزه و این رژیم اجازه تحویل کمک مالی قطر به غزه را نداده است و خواهان آزادی سربازان اسرائیلی است که توسط حماس بازداشت شده‌اند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی