تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعرافی، مومن و سعدی وارد مجلس خبرگان شدند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: براساس شمارش آرا به ترتیب علی رضا اعرافی، حسینعلی سعدی و احمد دانش مومن توانسته‌اند بیشترین آرای انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان را در این استان کسب کنند.

کد خبر: ۹۷۱۶۴
۱۳:۰۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

اعرافی، مومن و سعی وارد مجلس خبرگان شدند

دیدارنیوز - شکراله حسن بیگی روز سه شنبه افزود: براساس آرا شمارش شده، علی رضا اعرافی با یک میلیون و ٢٩٣ هزار و ٧٢ رای، حسینعلی سعدی با ٦٥٦هزار و ١١ رای و احمد دانش زاده مومن با ٥٨٤ هزار و ٥٤٩ رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کرده اند.

وی افزود: استان تهران دارای ١٦ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که سه کرسی آن فاقد نماینده بود.

با توجه به ارتحال آیت‌الله محمدعلی تسخیری، آیت‌الله سید هاشمی بطحایی و آیت‌الله ابراهیم امینی نجف آبادی در حوزه انتخابیه استان تهران، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این استان برای تعیین تکلیف سه کرسی خالی در بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران، برگزار شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی