تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت چهار بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد. عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی دو بازیکن پرسپولیس در دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایران مصدوم شدند و وحید امیری و کمال کامیابی نیا نیز از تیم ملی مصدوم به پرسپولیس بازگشتند.

کد خبر: ۹۷۱۴۸
۱۲:۱۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

دیدارنیوز - عریضا حقیقت در این باره اظهار داشت: بعد از آسیب‌دیدگی که در مسابقه سوپر جام برای سیامک نعمتی روی داد، اقدام‌های اولیه انجام و برای ام‌آرآی اعزام شد. با دریافت نتیجه تصویربرداری درباره روند و طول زمان درمان تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در باره آسیب دیدگی آل‌کثیر از ناحیه دست نیز، وضعیت به همین منوال است. منتظر جواب تصویربرداری هستیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که در تمرینات و بازی‌های تیم ملی مصدوم شدند نیز هر روز بررسی می‌شود. آنها فعلا زیر نظر کادرپزشکی، برنامه خود را دنبال می‌کنند و تلاش بر این است که هر چه سریع‌تر برای تمرینات گروهی در اختیار کادرفنی قرار بگیرند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی