تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پرسپولیس ۱ ـ تراکتور صفر، سوپر جام در تهران ماند

ورزشگاه آزادی تهران میزبان سوپر جام بین دو قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی ایران است. پرسپولیس و تراکتور به دنبال کسب این جام هستند.

کد خبر: ۹۶۸۷۵
۲۰:۴۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

 سوپر جام

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پرسپولیس پس از قهرمانی در سه دوره اخیر سوپر جام فوتبال ایران، اکنون در بازی سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ و به‌عنوان قهرمان لیگ برتر به مصاف تراکتور، قهرمان جام حذفی رفته و امیدوار است چهارمین قهرمانی پیاپی خود در این رقابت‌ها را کسب کند، ولی در آن سوی میدان شاگردان رسول خطیبی نیز نمی‌خواهند خیلی راحت بازنده این مسابقه باشند و در تلاش هستند تا نتیجه بزرگی در ورزشگاه آزادی رقم بزنند و با رسیدن به برد، صاحب جام شوند.

داور بازی علی صفایی و ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح است:

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، حمید بوحمدان، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده

دقیقه 12: نوراللهی نفوذ تند و تیزی از جناح چپ زمین انجام داد که ارسال سریع او را اخباری و در ادامه مدافعان تراکتور دفع کردند.

دقیقه 13: شوت فنی محمد عباس‌زاده از پشت محوطه جریمه را حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه 16: تیکدری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد که خروج حامد لک از دروازه و شوت وینگر تراکتور از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 18: شوت محکم احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه را اخباری با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 21: شوت ناگهانی و بیرون پای سعید آقایی از بالای دروازه تراکتور رد شد.

دقیقه 4+45: ضربه ایستگاهی فنی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری مُشت کرد و در ادامه سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد.

دو تیم در نیمه اول بیشتر در میانه میدان بازی کردند و در عین حال تراکتور سعی داشت با پرس حریف، ریتم بازی پرسپولیس را آرام کند.

نیمه دوم 

بازی در نیمه دوم سرعت بیشتری پیدا کرد و دو تیم حملات خود را شدت بخشیدند.

دقیقه 49: عباس‌زاده دوباره قصد داشت با ضربه فنی پای چپ دروازه پرسپولیس را باز کند که حامد لک توپ را جمع کرد.

دقیقه 51: سر توپ زیبا از احسان پهلوان و شوت بغل پای چپ او از بالای دروازه تراکتور رد شد.

دقیقه 52: اشتباه در خط دفاعی تراکتور نزدیک بود کار دست این تیم بدهد که شوت محکم آل‌کثیر را اخباری به زیبایی دفع کرد.
دقیقه 53: پاس در عرض محمد قادری و شوت زمینی تیکدری به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 60 پاس در عمق پرسپولیسی‌ها به آل‌کثیر رسید و او هم با یک حرکت عمقی و شوت در زاویه مخالف گل اول تیمش را زد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی