تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حدادعادل بعد از دادن رأی: نمی خواهیم برجام تکرار شود

غلامعلی حداد عادل: بحث‌هایی که مطرح می‌کنند برای جلب نظر عامه مردم است، ولی این‌ها که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند، باید توجه داشته باشند که مجمع بر اساس کارشناسی‌های خود، کار می‌کند.

کد خبر: ۹۶۵۰۸
۱۳:۲۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

حدادعادل: نمی خواهیم برجام تکرار شود انتخابات صندوق رای شورای نگهبان رد صلاحیت رئیسی همتی برجام fatf

دیدارنیوز: رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: دیدگاه اعضای مجمع این است که نمی‌خواهیم غفلت‌هایی که در تصویب برجام به وجود آمده، در مورد FATF هم تکرار شوند.

غلامعلی حداد عادل که برای شرکت در انتخابات در مسجد لرزاده حاضر شده، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتقادات دولت به تصویب نشدن برخی لوایح FATF، گفت: بحث‌هایی که مطرح می‌کنند برای جلب نظر عامه مردم است، ولی این‌ها که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند، باید توجه داشته باشند که مجمع بر اساس کارشناسی‌های خود، کار می‌کند.

وی افزود: آقایانی که مجمع را متهم می‌کنند که لایحه را نگه داشته است نمی‌گویند چرا این کار انجام داده است انگار که ما در مجمع لج کرده ایم و می‌خواهیم کار مملکت متوقف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: این در حالی که مجمع در بررسی‌های کارشناسی خود دلایلی دارد؛ یعنی مسائلی وجود دارد که باعث شده کارشناسی طولانی شود.

حداد عادل افزود: در یک کلام می‌خواهم بگویم دیدگاه اعضای مجمع این است که نمی‌خواهیم غفلت‌هایی که در تصویب برجام به وجود آمده، در مورد fatf هم تکرار شوند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: انتخابات 1400
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی