تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گزارش گمرک از واردات واکسن

ایسنا نوشت: طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، امروز محموله‌ای حاوی یک میلیون دوز واکسن کرونای خارجی وارد کشور و از سوی گمرک ترخیص شده است.

کد خبر: ۹۶۴۵۹
۱۲:۳۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

گزارش گمرک از واردات واکسن

 

دیدارنیوز ـ مهرداد جمال ارونقی گفت که صبح امروز (پنج شنبه) محموله جدید  واکسن کرونا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده که این محموله حاوی یک میلیون دوز در قالب ۵۷ بسته به وزن تقریبی ۱۷ تن بوده است.

به گفته وی گمرک در حداقل زمان ممکن تشریفات گمرکی این یک میلیون دوز واکسن را انجام و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت داده است.

این مقام مسئول در گمرک ایران با اشاره به اینکه از نیمه بهمن تا به امروز ۱۷ مرحله واکسن کرونا وارد ایران شده است یادآور شد که طبق سوابق گمرک ایران، در مجموع با محموله ورودی امروز، تاکنون شش میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۰۰ دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی