تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سه بمب انفجاری در نقل و انتقالات استقلال، سپاهان و تراکتور

خبرهای جدید حاکی از آن است که در لیگ ستارگان قطر که لژیونرهای زیادی در حال فعالیت هستند اتفاقات جدیدی رخ داده است.در لیگ ستارگان قطر بازیکنان خارجی خوبی با عملکرد فوق العاده هستند اما ظاهرا سازمان لیگ ستارگان قطر تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرده است.

کد خبر: ۹۶۳۸۲
۱۹:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

سه بمب انفجاری در نقل و انتقالات استقلال، سپاهان و تراکتور

دیدارنیوز - از روزنامه العرب قطر، به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای تیم‌های قطری فراهم شده تا با توجه به تورنمنت‌های فوتبال در قاره‌های مختلف بازیکنان خارجی خوبی را برای فصل جدید جذب کنند، هر چند طبق گزارش سازمان لیگ ستارگان قطر عملکرد بازیکنان بومی نسبت به خارجی‌ها در فصل اخیر بهتر بوده و همین موضوع باعث تغییر سیاست‌ها می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ تاکنون ۱۴ بازیکن خارجی به صورت رسمی از فهرست تیم‌های لیگ ستارگان قطر کنار گذاشته شدند که علی کریمی (الدحیل)، امید ابراهیمی (الاهلی) و روزبه چشمی (ام‌صلال) در میان آنها قرار دارند، البته همه‌ چیز نشان دهنده خروج تعداد زیادی از دیگر بازیکنان خارجی لیگ ستارگان قطر با توجه به عدم موفقیت‌شان است.

در صورتی که لژیونرهای ایرانی در لیگ ستارگان قطر قصد بازگشت به ایران را داشته باشند احتمال جذب آنها از سوی باشگاه استقلال وجود دارد چرا که با وجود عدم تمدید قرار داد ستاره های خارجی نیاز شدید به جذب علی کریمی، امید ابراهیمی و روزبه چشمی احساس می شود.

اما در شرایطی که ضعف مدیریتی در باشگاه استقلال به یک بحران تبدیل شده است این سه بازیکن در رادار سپاهان و تراکتور نیز قرار دارند و حتی به دلیل پرداخته نشدن مطالبات بازیکنان استقلال ، تمایل دیگران نیز برای ورود به استقلال کاهش یافته است مگراینکه یک تحول اساسی در مدیریت تیم اتفاق بیفتد!

حال باید منتظر ماند و دید که کدام تیم در نقل و انتقالات و جذب بازیکن موفق تر خواهند بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
aseman
|
Germany
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
سلام این خبر برای شفقنا ورزشی است
ایسنا اصلا این خبر کار نکرده
من خبرنگارش هستم
aseman
|
Germany
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
منبع خبر شفقنا ورزشی است
aseman
|
Germany
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
سلام اصلا ایسنا این خبر کار نکرده
این خبر برای شفقنا ورزشی است
چرا منبع را اشتباه ذکر میکنید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی