تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جایگاه مرد اول اقتصادی دولت آیت الله رئیسی

با افزایش احتمال پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات، یکی از مهمترین مباحث تعیین فرمانده اقتصادی دولت سیزدهم میباشد.

کد خبر: ۹۶۲۳۶
۰۹:۴۲ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

جایگاه مرد اول اقتصادی دولت آیت الله رئیسی

دیدارنیوز - مسئله "تقویت پول ملی" و "مهار تورم" جزو اولویت‌های حیاتی اقتصاد ایران در مقطع فعلی است. دولت آینده باید ابتدا یک تیم هماهنگ اقتصادی داشته باشد. که در سخنان برخی نامزدها به این مسئله تاکید شد. اگرچه چنین تیمی تاکنون معرفی نشده است. لازم است که رییس جمهور آینده، برای تیم اقتصادی دولت یک فرمانده اقتصادی مقتدر و باتجربه انتخاب کند تا بین اضلاع اقتصادی دولت "هارمونی و هماهنگی" ایجاد کند. این تیم اقتصادی باید یک بسته جامع اقتصادی منسجم داشته باشد. و همچنین در این بسته، نسخه ویژه و فوری برای "مهار تورم" ارائه کند.

با افزایش احتمال پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات، یکی از مهمترین مباحث در تعیین کابینه جدید، تعیین فرمانده اقتصادی دولت سیزدهم میباشد. هرچند تا کنون نام افراد شناخته شده ای برای حضور در مقام معاون اولی دولت سیزدهم شنیده شده اما به نظر میرسد سکان هدایت بانک مرکزی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

بر اساس یکی از گمانه زنیها احتمالا یک فرد عملیاتی و در اصلاح مدیر میدانی در جایگاه معاون اول دولت سیزدهم حضور یابد و یک اقتصاددان شناخته شده سکان هدایت بانک مرکزی به عنوان مهمترین گلوگاه ارزی و پولی را در اختیار بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی