تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت تند ادویه‌های خاص

ادویه‌ها، این طعم‌دهنده‌های خاص و این اجزای ریز جدانشدنی از غذا‌های ایرانی، در بعضی موارد قیمت خاصی پیدا کرده‌اند.

کد خبر: ۹۵۷۱۱
۱۲:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

قیمت ادویه‌های خاص

دیدارنیوز ـ در سال‌های اخیر برند‌های مختلف صنایع غذایی در زمینه تولید ادویه‌ها فعال شده‌اند و حالا کمتر کسی انواع ادویه‌ها را به‌صورت فله و بدون بسته‌بندی تهیه می‌کند؛ مخصوصا در یک سال اخیر که ملاحظات بهداشتی خانواده‌ها به‌واسطه شیوع کرونا پررنگ‌تر هم شده، تقاضا برای خرید مواد خوراکی به‌صورت بسته‌بندی افزایش چشمگیری یافته و بیشتر موادغذایی روباز و فله از دایره خرید و مصرف خانواده‌ها حذف شده‌اند. اما امروزه ادویه‌ها در کنار تنوع برند، تنوع زیادی هم از لحاظ طعم پیدا کرده‌اند و شرکت‌های تولیدکننده تنوع محصول را برای پیشی گرفتن از رقبا در دستور کار قرار داده‌اند.


بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج قرعه کشی سایپا شنبه ۲۲ خرداد+ لینک اسامی برندگان سایپا


ادویه‌های تخصصی برای انواع غذا‌ها و کاربرد‌های مختلف، ویژگی ممتازی است که خریداران هم از آن استقبال می‌کنند، اما بعضی از این ادویه‌ها قیمت‌های بسیار بالایی دارند؛ به‌طور مثال ادویه ۵۰ گرمی مخصوص باربیکیو از برند نوظهور گیزیا ۴۰ هزار تومان قیمت خورده است. البته بعضی ادویه‌ها ازجمله زنجبیل و فلفل سیاه درمجموع ادویه‌های گرانی هستند؛ به‌طوری که تا سال گذشته هم یک ظرف ۱۰۰ گرمی‌شان بسته به برند، تا ۳۰ هزار تومان قیمت داشت که امسال بیشتر هم شده است. نکته دیگر این که ادویه‌های خاص، مشتری‌های خاص هم دارند که حاضرند بیش از این‌ها برای این طعم‌دهنده‌های ویژه هزینه کنند.

قیمت ادویه‌های خاص

منبع: همشهری
برچسب ها: ادویه جات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی