تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سنگ تمام مدیرعامل استقلال برای فرهاد مجیدی با کنایه به وزیر ارتباطات

احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: کسانی که ستاره را را سیاره می‌بینند، دنبال زمین زدن استقلال هستند.

کد خبر: ۹۵۲۹۷
۱۲:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

سنگ تمام مدیرعامل جنجالی برای فرهاد مجیدی با کنایه سنگین به وزیر ارتباطات

 

دیدارنیوز ـ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در یک پست اینستاگرامی نکاتی را درباره مشکلات باشگاه بیان کرد. او در اظهارنظر خودش طعنه‌ای را هم به وزیر ارتباطات زد و اعلام کرد حرف‌هایی که علیه آذری جهرمی بعد از دربی بر زبان آورده باعث شده تا اسپانسر باشگاه (شرکت‌های وب) که زیر نظر وزارت ارتباطات است کمرنگ شود و کمک هایش را از تیم دریغ کند.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی سرمربیگری استقلال را واگذار کرد + عکس


حالا بعد از این مساله احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال نیز با یک استوری اینستاگرامی به نوعی به این موضوع دامن زده است. سعادتمندکه در دوران مدیریتش در استقلال با فرهاد مجیدی رابطه خوبی نداشت، حالا به نوعی حرف مجیدی را تایید کرده است.

احمد سعادتمند در اینستاگرامش نوشت:

«سلام و درود به همه هواداران باشگاه پرافتخار استقلال، خیلی از عزیزان از من خواستند صحبت کنم، اما در این مقطع منطق این است نمک به زخم استقلال نپاشم. اما این را حتما باید بگویم که خیلی‌ها اعم از خودی و غیرخودی و بی خودی نمی‌خواهند این باشگاه به روز‌های اوجش برسد، کسانی که ستاره را سیاره می‌بینند و …، اما فقط اتحاد و همدلی رمز موفقیت است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی