تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

همتی: آماده دیدار با جو بایدن هستم

عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در گفتگو با آسوشیتدپرس از تمایل خود برای دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو سخن گفته است.

کد خبر: ۹۵۲۶۱
۱۹:۱۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

همتی: آماده دیدار با جو بایدن هستم

دیدارنیوز ـ خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران امروز به این خبرگزاری گفت که مایل است با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات هفته آینده دیدار کند، به شرطی که آمریکا «سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری» ارسال کند.

همتی گفته است: ما هنوز چیز جدی از جانب آقای بایدن شاهد نبوده‌ایم. آن‌ها اول باید به توافقی که از آن خارج شدند، بازگردند. اگر شاهد این روند باشیم و اعتمادسازی بیشتری اتفاق بیافتد، سپس می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها سیگنال‌های مثبتی فرستاده‌اند، اما آن سیگنال‌ها به اندازه کافی قوی نبوده است. اگر سیگنال‌های قوی‌تری باشد، بر میزان خوشبینی یا بدبینی ما تاثیر می‌گذارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
1
میخواستم بنویسم گدا را توی ده راه نمیدادند ، سراغ خانه کداخدا را می گرفت که یکدفعه یادم افتاد ارباب ایشان یعنی دکتر روحانی هم در کارزار انتخاباتی اش سراغ خانه کدخدا را میگرفت و میگفت باید برویم سراغ کدخدا ، راستی چرا این طیف سیاسی دیگر در خانه خدا نمیروند و به جای ان حتی تا 8 سال هم پشت در خانه کدخدا مینشینند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
آقای همتی چرا حرف الکی می زنی حتی اگر رئیس جهمور هم بشوی کاره ای نیستی با بایدن گفتگو کنی ملت دیگر فهمیده شدن اصلا رئیس جمهور در ایران هیچ کاره هست پس وعده الکی نده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
1
آقای همتی تو مثل رئیست "روحانی" ساده لوح هستی. 8 سال ملت رو اسیر کردید.تولید را رها کردید و در جا زدید! عراقچی در وین دارد گاو برجام را از شدت دوشیدن زخمی می کند ولی باز هم شیر نمی دهد که نمی دهد. عزت و آبروی کشور را با گدایی به خواری تبدیل کردید. دست از سر این مردم بیچاره بردارید.
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
1
چه مشکلی با این دیدار می تواند حل شود؟ بروید جول و پلاس خود رو جمع کنید و آب خنک بخورید.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی