تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انتقادات تند و تیز علیه یک ستاره

این ستاره در دیدار تیم ملی مقابل بحرین در حد نام خودش ظاهر نشد و همین بهانه ای شد تا برخی در فضای مجازی به این بازیکن حمله کرده و از او بخواهند از تیم ملی خداحافظی کند.

کد خبر: ۹۵۱۰۸
۱۱:۱۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

انتقادات تند و تیز علیه یک ستاره

دیدارنیوز - احسان حاج‌صفی در ۵ خرداد ۱۳۸۷ اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی زامبیا در ورزشگاه آزادی انجام داد. او با دو پاس گل درخشانش در پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی ایران مقابل زامبیا در خانه درخشید. درواقع درخشش او در تیم ملی فوتبال ایران از ۱۹ سالگی آغاز شد و تا الان هم ادامه دارد.

حاج صفی در سال‌های اخیر در تیم ملی در قامت یک ستاره ظاهر شده و عملکردش به اندازه‌ای خوب بوده که هر سرمربی روی نیمکت تیم ملی نشسته نتوانسته از کنار نام حاج صفی عبور کند.

حاج صفی بعد از بازیکنانی مثل اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کاپیتان اول تیم ملی شد و در طی یکی دو سال اخیر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. حاج صفی در سال‌های اخیر هم در لیگ برتر و در تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی ستاره بوده است.

بی انصافی شده است. حاج صفی در دیدار تیم ملی مقابل بحرین در حد نام خودش ظاهر نشد و همین بهانه‌ای شد تا برخی در فضای مجازی به این بازیکن حمله کرده و از او بخواهند از تیم ملی خداحافظی کند.

حجم تند و زیاد انتقادات از حاج صفی درحالی به راه افتاده که او جزو کم نوسان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است و همواره توانسته نمایش‌های تحسین برانگیزی از خود به جا بگذارد. قطعا بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا هم روز‌های بد دارند و هیچ بازیکنی از این قاعده مستثنی نیست و عجیب است که بعد از بازی ایران و بحرین موج انتقادات از حاج صفی به تندترین شکل ممکن به راه افتاد.

احسان حاج صفی که برای اولین بار در سال ۹۲ بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست، در سال‌های اخیر همواره جزو بهترین‌های فوتبال ایران بوده و به نظر نمی‌رسد انتقادات از او فقط به دلیل عملکردش در بازی با بحرین باشد بلکه دلیل اصلی آن را باید در اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان جست و اختلافات عمیقی که بین دو باشگاه و هواداران آن ایجاد شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی