تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کارگران و بازنشستگان عمل می‌خواهند نه شعار!

یک مقام مسئول کارگری، بازنشستگان و کارگران را مخاطبان اصلی کاندیدا‌های ریاست جمهوری دانست و با تاکید بر ارائه برنامه مدون و شفاف از سوی آن‌ها گفت: کاندیدا‌ها اعلام کنند برای تولید ملی و ایجاد انگیزه کار در تولیدکنندگان چه کاری انجام خواهند داد و ارزی که برای واردات مواد اولیه تولید اختصاص می‌دهند، چگونه تامین خواهند کرد؟

کد خبر: ۹۵۰۳۸
۱۶:۲۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

کارگران و بازنشستگان

دیدارنیوز ـ فتح اله بیات اظهار کرد: آن چیزی که ما در مناظره اقتصادی دیدیم بیشتر مسایل شعاری و پوپولیستی بود و اکثر کاندیدا‌ها مطالبی را مکتوب کرده بودند و از روی آن می‌خواندند در حالی که باید برنامه عملی خود را در مورد چالش‌های اقتصادی ارائه می‌دادند.

وی افزود: انتظار ما این بود که کاندیدا‌ها مشخصا اعلام کنند که در مورد بیکاری، سازمان تامین اجتماعی، بیمه بیکاری و امنیت شغلی چه برنامه و تدابیری دارند و این موضوعات در سوالات گنجانده و از جانب کاندیدا‌ها به آن‌ها پاسخ داده شود.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، تولید داخلی و امنیت شغلی را از مهمترین مسایل روز کشور دانست و گفت: بازنشستگان و کارگران مخاطبان اصلی کاندیدا‌ها هستند و هرگونه عدم شفافیت و فرار از پاسخگویی‌ها باعث دلسردی آن‌ها می‌شود. امروز کارگران و بازنشستگان عمل می‌خواهند و شعار و حرف را نمی‌پذیرند. ما آنچه را که در مورد مطالبات کارگری توقع داشتیم در مناظره اول از کاندیدا‌ها ندیدیم و امیدواریم در روز‌های آینده برنامه هایشان را به طور شفاف و مدون اعلام کنند تا جامعه کارگری و بازنشستگان بهتر تصمیم گیری کنند.

بیات افزود: کاندیدا‌ها اعلام کنند برای تولید ملی و ایجاد انگیزه کار در تولیدکنندگان چه کاری می‌خواهند انجام بدهند که رغبت کنند و پای کار بیایند و ارزی که برای واردات مواد اولیه تولید اختصاص می‌دهند چگونه تامین خواهند کرد؟

این مقام مسئول کارگری با تاکید بر احیای کارخانه‌ها اظهار کرد: برخی از کاندیدا‌ها اعلام کردند که کارخانه‌ها فعال شده و به چرخه تولید برگشته اند. توقع داریم اعلام کنند با چه ساز و کاری کارخانه‌ها فعال شده است؟ آیا دستوری بوده یا نه واقعا مشکل بدهی بانکی و مالیاتشان حل و فصل شده است.

وی تصریح کرد: وقتی از ایجاد شغل صحبت می‌کنند باید راهکار بدهند و بگویند با چه راهکاری قرار است فرضا یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود و برنامه شفاف و مدون خود را ارائه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
مشت نمونه خروار است .هر چی روحانب و مابقی روسای جمهور به وضعیت کارگران رسیدگی کردند و به معیشتشان اهمیت دادند چون 44 میلیون جمعیت کشور را قشر کارگران مظلوم تشکیل داده اند و تاکنون دولتها به مسله معیشت کارگران زحمتکش بطور اساسی برای پرداخت دستمزد واقعی به کارگران ورود نکرده اند !!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی